Kai-P. Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Er egentlig ganske spent jeg, også. Er kjipt å kjøre rundt på piggdekk i 18 plussgrader.. Da jeg leverte hjula ble jeg forespeilet ca 14 dagers ventetid, så jeg regner med å ha de i hus ca torsdag eller fredag i neste uke. Så sant bryterpanelet dukker opp så tenker jeg det blir montering av hattehylla til helga.
Kai-P. Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Her er nåværende status: Ringte i dag og spurte hvordan ting lå an. De hadde begynt på felgene og regnet med å ha de klare til i morra, så da regner jeg med at de er montert på onsdag!
Kai-P. Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Det er det, og etter ny samtale med Norsk Industrilakkering blir felgene mest sannsynlig ferdige i morgen. Etterpå er det bare å dra bort på Dekk 1 og få lagt på dekk. 23 varmegrader og piggdekk - jadda...
Glenglen Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Hehe vinterbilen min har ikke sommerdekk godt jeg kjører på piggfritt! Mine felger lå å herdet i 14 dager før jeg turde å putte på gummi
Kai-P. Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Da var det på tide å få på sommertøfler. Det ga en god følelse å endelig legge vekk pigghjula! Bildene er som vanlig tatt med mitt superfantastiske mobilkamera....
Kai-P. Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Har også bestilt meg en no-name multimediaspiller på Ebay. Skal bli moro å se om det blir katastrofe eller ikke. Link til produktet.
Richie85 Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Det ble ikke feil Kai! Gratulerer! Prøver å se for meg hvordan det blir med Alpina leppen..!! mmmm
Kai-P. Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Tænk ju, tænk ju! Skal bli moro å se hvordan det blir med Alpina-leppa, mistenker det kan bli helt ok..
Kai-P. Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 digg dei felgene der Jo, ble veldig fornøyd!
Kai-P. Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Skrevet Mars 29, 2012 H&R 40/15 og senkeskåler. Har begynt å vurdere coilovers..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå