Richie85 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Hvordan ligger du an med bilder?? Er spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Er egentlig ganske spent jeg, også. Er kjipt å kjøre rundt på piggdekk i 18 plussgrader.. Da jeg leverte hjula ble jeg forespeilet ca 14 dagers ventetid, så jeg regner med å ha de i hus ca torsdag eller fredag i neste uke. Så sant bryterpanelet dukker opp så tenker jeg det blir montering av hattehylla til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Nå er jeg spent på felg resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Her er nåværende status: Ringte i dag og spurte hvordan ting lå an. De hadde begynt på felgene og regnet med å ha de klare til i morra, så da regner jeg med at de er montert på onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 snart onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Det er det, og etter ny samtale med Norsk Industrilakkering blir felgene mest sannsynlig ferdige i morgen. Etterpå er det bare å dra bort på Dekk 1 og få lagt på dekk. 23 varmegrader og piggdekk - jadda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Hehe vinterbilen min har ikke sommerdekk godt jeg kjører på piggfritt! Mine felger lå å herdet i 14 dager før jeg turde å putte på gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Da var det på tide å få på sommertøfler. Det ga en god følelse å endelig legge vekk pigghjula! Bildene er som vanlig tatt med mitt superfantastiske mobilkamera.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Har også bestilt meg en no-name multimediaspiller på Ebay. Skal bli moro å se om det blir katastrofe eller ikke. Link til produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 digg dei felgene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Det ble ikke feil Kai! Gratulerer! Prøver å se for meg hvordan det blir med Alpina leppen..!! mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Tænk ju, tænk ju! Skal bli moro å se hvordan det blir med Alpina-leppa, mistenker det kan bli helt ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 digg dei felgene der Jo, ble veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 mye senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 H&R 40/15 og senkeskåler. Har begynt å vurdere coilovers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå