Kai-P. Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Skjønner. Har sjekket litt på nettet og det ser ut som det senker mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Fikk pakke med coilovers i dag. Tilværelsen på stylter er nå forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 ...og da var de montert. Bildene er som vanlig av lav kvalitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 noen bilder av selve sette tok du det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Nei, det gjorde jeg dessverre ikke, men det ser sånn ut; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 så lav å fin ud bilen din nå hvor mye har du senket totalt. grei pris på dette sette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Er ikke helt sikker, men jeg tipper rundt 70-80 mm foran og kanskje 40-50 mm bak? Dekkene ligger jevnt med hjulbuen bak og litt oppi foran. Kjøpte det brukt av en bruker her på forumet, men det var en i Sandefjord som solgte disse settene nye på Finn for 3000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 oki det er jo 3000 mindre en supersport va er problemet med disse da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Nei, det kan du si.. Vet ikke om du kan tysk, men her er en tråd på 65 sider med brukernes erfaringer med dette settet. Stort sett alle har vært fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 kan ikkje tysk men litt spent å søke etter disse på finn... va var navne eg kan søke på finn på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Settet heter Raceland. Dette er forresten forhandleren jeg nevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 kos føles det å kjøre uhyggeligt stivt? elle føles det greit... syns det va en fristene snill pris i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Jeg synes det er helt greit å kjøre med. Var redd for at det skulle bli stumpete og ubehagelig, men isteden ble jeg positivt overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå