Gå til innhold

Min E39, SOLGT..

Kai-P.
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ble mildt sagt imponert over resultatet. Dette burde alle gjøre som har litt tåkete frontlykter av plast.

Jeg er litt sånn fram og tilbake når det gjelder nye skilt. På den ene siden har jeg lyst til å beholde de originale, mens på den andre så hadde det absolutt gitt bilen et positivt løft.

Det hjalp veldig! Kanskje noe å få gjort på E46n... har rullet sine 309.000km, så kanskje på tide da? hehe.. tåkelysene er litt matte og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil og liker planene dine :D Hvordan er det du har gått fremm med å pusse lyktene dine? :D

Jeg kan godt svare på den, siden det var jeg som fiksa ;)

Brukte en liten grov spotpad på DA poleringsmaskin og Meguiars grov polish #105. Det tar lett alt av riper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mildt sagt imponert over resultatet. Dette burde alle gjøre som har litt tåkete frontlykter av plast.

Jeg er litt sånn fram og tilbake når det gjelder nye skilt. På den ene siden har jeg lyst til å beholde de originale, mens på den andre så hadde det absolutt gitt bilen et positivt løft.

Det hjalp veldig! Kanskje noe å få gjort på E46n... har rullet sine 309.000km, så kanskje på tide da? hehe.. tåkelysene er litt matte og..

Er det plastglass på E46? Isåfall, kjør på! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richard, ta deg en tur innom her imorgen....blir litt bilpleie og kos med meg og Syse

Pokkern, det skulle jeg gjerne ha gjort! Har bursdagselskap for guttungen imorgen.. Kristian får komme å hente bilen, så kan dere få gnikke og gnu :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...