Richie85 Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Jeg ble mildt sagt imponert over resultatet. Dette burde alle gjøre som har litt tåkete frontlykter av plast.Jeg er litt sånn fram og tilbake når det gjelder nye skilt. På den ene siden har jeg lyst til å beholde de originale, mens på den andre så hadde det absolutt gitt bilen et positivt løft. Det hjalp veldig! Kanskje noe å få gjort på E46n... har rullet sine 309.000km, så kanskje på tide da? hehe.. tåkelysene er litt matte og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Fin bil og liker planene dine Hvordan er det du har gått fremm med å pusse lyktene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Fin bil og liker planene dine Hvordan er det du har gått fremm med å pusse lyktene dine? + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Fin bil og liker planene dine Hvordan er det du har gått fremm med å pusse lyktene dine? Jeg kan godt svare på den, siden det var jeg som fiksa Brukte en liten grov spotpad på DA poleringsmaskin og Meguiars grov polish #105. Det tar lett alt av riper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 pen bil, planer?=D Takk, takk! Planene for bilen står nevnt på førstesiden - under utstyrslista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Jeg ble mildt sagt imponert over resultatet. Dette burde alle gjøre som har litt tåkete frontlykter av plast.Jeg er litt sånn fram og tilbake når det gjelder nye skilt. På den ene siden har jeg lyst til å beholde de originale, mens på den andre så hadde det absolutt gitt bilen et positivt løft. Det hjalp veldig! Kanskje noe å få gjort på E46n... har rullet sine 309.000km, så kanskje på tide da? hehe.. tåkelysene er litt matte og.. Er det plastglass på E46? Isåfall, kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Richard, ta deg en tur innom her imorgen....blir litt bilpleie og kos med meg og Syse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Richard, ta deg en tur innom her imorgen....blir litt bilpleie og kos med meg og Syse Dette har ikke jeg hørt noe om. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Richard, ta deg en tur innom her imorgen....blir litt bilpleie og kos med meg og Syse Dette har ikke jeg hørt noe om. hehe. Nei, du er jo alltid så busy atte Men er lov å dukke opp plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Richard, ta deg en tur innom her imorgen....blir litt bilpleie og kos med meg og Syse Pokkern, det skulle jeg gjerne ha gjort! Har bursdagselskap for guttungen imorgen.. Kristian får komme å hente bilen, så kan dere få gnikke og gnu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Selvfølgelig kom det sigende masse forbanna tåke!! Altfor fuktig i lufta nå til å legge voks eller polere....Typisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Fikk montert M5-nyrer i dag; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 er fin denna e39`n din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Takk, og bedre skal den bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå