Dr_S Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Gjorde seg med nye nyrer Når har du tenkt å polere da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Joda, det ga bilen et lite løft. Tja, gjerne i nær framtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Til lørdag f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Kan ikke til helga, da reiser jeg bort - men gjerne neste med mindre det passer dårlig for deg. Vi finner ut av det. Vi må vel få skrudd litt på bilen din en dag, også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Går ut i pappaperm f.o.m neste uke, men det betyr ikke automatisk at jeg har masse tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Heh, nei, det får du nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Går ut i pappaperm f.o.m neste uke, men det betyr ikke automatisk at jeg har masse tid... Heh.. det stemmer ja.. Trodde jeg skulle få tid til alt mulig rart, men der tok jeg feil gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Byttet til meg et sett hjul igår. Hadde egentlig ikke vurdert 17", men disse var i så god stand at jeg slo til. Planen er da å bruke disse til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 originalt og meget kledelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Kombinert med et senkesett tenker jeg det kan bli helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 BBS er en sikker vinner! Er sikker på at de vil kle bilen godt etter at senken din er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Kan kommentere her istede for tråden i teknisk jeg Ble det no Alpina leppe på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Er nok ikke lett å finne Alpina-leppa og hvis man finner er det enten for dyrt eller selger vil ikke sende...men kan jo ha flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Det lå en slik til salgs her på forumet, men ble overbydd, dessverre. Det blir Aerodynamic-leppe etterhvert, tenker jeg. Har forresten byttet ut interiørlistene med sorte og montert girkule med lys. Bilder kommer etterhvert. Senkesett og M-ratt er bestilt og underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Ble veldig stilfullt med de sorte listene i bilen din, ja M-ratt også ja, det blir ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå