Glenglen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 fiks et bilde av girkulen med lys er du snill, er redd for at det kan bli litt "harry" på bilen min men er nyskjerrig på alt. jeg har en forferdelig girkule nå, no uorginal drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Det skal jeg ordne. Hadde girkule med lys i den gamle E36-en min, syntes det passet fint i den. Det var riktignok sedan og ikke cab da, vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Den er absolutt ikke harry, har samme selv og det er en original BMW del fra M-tech/M3/M5 Løp og kjøp, den passer i E36 cab uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Jeg har denne typen. Hadde tidligere den samme typen som Doktorn, men syns den lyser litt for mye rødt. Denne lyser mer oransje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Er det skinn på den? Ser ut som hardplast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Ja, det er skinn på den. Det var vel faktisk Steffan som tipset meg om denne kula i sin tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Må nesten holde en finger på den som Dr_S linket, har chrome på den jeg har i nå og det liker jeg veldig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Her kommer en test-oppdatering med noen bilder av forferdelig kvalitet. Nye, sorte interiørlister: M-ratt: Girkule med lys: @Glenn; slik blir lyset i girkula: Senkesett og senkeskåler er på vei i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Snasent! Må si du gjør de rette oppgraderingene her Koblet opp lys i knappene på rattet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Ja, hadde multifunksjonsratt fra før, så det var bare plug & play! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Jeg får finne frem litt skinnpleie til det rattet da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Det hadde ikke vært feil, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Må legge ut nye bilder da, etter du fikk på senken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh93 Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Liker veldig godt oppgraderingene dine Regner med du skal ha noe skinnrengjøringsmiddel på rattet! Var forresten nydelig ratt Mye finere enn det med fire eiker. Har du noen planer om noen bakfanger eller? M5? Og angleeyes? Ville kledd bilen veldig godt! Finfin bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Bilder av senket bil skal bli - så fort senkeskålene er på plass, hehe.. Hadde skinnrens på rattet og da ble det ganske tydelig at det er nokså slitt, men med med litt oppfarging tenker jeg det blir bra igjen. Videre planer for bilen er egentlig bare å få tak i en Aerodynamic-frontleppe og en hattehylle med rullegardin pluss at jeg skal få tatt noen få rustflekker. Har også lyst til å få integrert Ipoden min med den originale cd-spilleren og sette inn en liten basskasse. Etterhvert skal bilen også få en grundig polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå