Glenglen Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Ser cleant ut med lyse i girkulen på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Ja, det er absolutt en fin oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Pen bil Kai! Liker stilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Ja, den skinnrensen avslørte det ene og det andre gitt! Var ganske slitt det rattet, dessverre.. Godt at du fikk liv i iPod'en du fant, flaks da! Skal få seg en skikkelig polering den bilen der, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Pen bil Kai! Liker stilen din! Takker, sjefen - det er gjensidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Ja, den skinnrensen avslørte det ene og det andre gitt! Var ganske slitt det rattet, dessverre.. Godt at du fikk liv i iPod'en du fant, flaks da! Skal få seg en skikkelig polering den bilen der, ja Ja, det var litt gøy, faktisk. Da kan jeg endelig si farvel til cd-er uten å ofre den orginale spilleren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Har du no bilder av rattet etter rens? Liker bilen, Kai Venter spent på fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Pen bil. Jeg har foresten en alpinaleppe til e39. Om du er intr. er det bare og hyle ut, da jeg skal ha på m5 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Kan få tatt et par bilder, men jeg vet ikke om resultatet vil komme særlig godt fram. En ting er sikkert; man får vite tilstanden på sakene når jobben er gjort - på godt og vondt. Skal få tak i litt skinnfarge så tenker jeg det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Pen bil.Jeg har foresten en alpinaleppe til e39. Om du er intr. er det bare og hyle ut, da jeg skal ha på m5 fanger. Takk skal du ha! Hvordan ser den ut? Er det den som lå til salgs her på forumet for en stund siden? Altså denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Pen bil.Jeg har foresten en alpinaleppe til e39. Om du er intr. er det bare og hyle ut, da jeg skal ha på m5 fanger. Takk skal du ha! Hvordan ser den ut? Er det den som lå til salgs her på forumet for en stund siden? Altså denne? Stemmer, den er lik enda, kun spray lakket grønn for og teste hvordan den ble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Hvordan er passformen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Ligger noen bilder av den på her Dårlig mobil kvalitet men. Jeg synes passformen var utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Kunne faktisk tenkt meg denne. Hvordan skulle vi løst det med frakt, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Løp og kjøp Kai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå