Dr_S Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Finn er et skummelt sted med mange fristelser.. For ikke å snakke om eBay...spesielt hvis man har en PayPal-konto i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Finn er et skummelt sted med mange fristelser.. For ikke å snakke om eBay...spesielt hvis man har en PayPal-konto i tillegg.. Kjenner til den der og.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Har faktisk brukt PayPal-kontoen to ganger de siste dagene på hhv. Ebay og Bimmian, så ja.. "Nye" vinterfelger er også på gang nå, skal få tatt noen bilder av bilen så det ikke bare blir tekst i denne tråden, Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Har faktisk brukt PayPal-kontoen to ganger de siste dagene på hhv. Ebay og Bimmian, så ja.. "Nye" vinterfelger er også på gang nå, skal få tatt noen bilder av bilen så det ikke bare blir tekst i denne tråden, Glenn! takk å lov hehe både ebay og paypal account jeg.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 I dag fikk jeg hentet noe mer jåleri på postkontoret. Bildekvaliteten er som vanlig heller dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Blir pent det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Jeg satser på det, er ikke så vanlig denne leppa heller, tror jeg.. Man har fått gjort litt i dag også. Byttet ut de gule blinklyspærene med tilsvarende i sølv for å bli kvitt gulskjæret i lyktene. Har foreløpig bare byttet foran og på sidene da jeg klarte å bestille feil pærer hos Bimmian. De jeg fikk er beregnet på US-look. Dagslys er forøvrig luksus om dagen, så noen av bildene ble kanskje litt mørke. Uansett, sånn ble det: Før: Etter: Og til slutt noen helhetsbilder av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Den er absolutt ikke harry, har samme selv og det er en original BMW del fra M-tech/M3/M5 Løp og kjøp, den passer i E36 cab uten tvil Hvor får man tak I den kula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Den er absolutt ikke harry, har samme selv og det er en original BMW del fra M-tech/M3/M5 Løp og kjøp, den passer i E36 cab uten tvil Hvor får man tak I den kula? Enten på BMW-forhandleren (er jo tross alt en org BMW del) eller hos GS, KOED, Schmiedmann osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Senkeskåler ble montert i dag - bilder kommer asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Fikk byttet pærer i baklyktene i dag - sånn ble resultatet; Før: Etter: Senkeskåler montert; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 PenPent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Meget pen bil. Følger med på denne. Når kommer alpina spoileren på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Sølvpærer gjør seg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå