Kai-P. Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Ja, det var greit å bli kvitt gulskjæret i blinklyktene, synes jeg. Takk for komplimentene, folkens! Alpina-leppa blir levert til lakkering i morgen, så det burde ikke ta så lang tid før den er på plass. Kudos for innpakkingen, Hankook! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Cleant og minimalistisk... Eg likar Prøver å overbevise stefaren til dama om at hans E39 ville tatt seg mye bedre ut med litt senk, men det er visst harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Det likar eg, au! Harry, ja, heh.. Det skjedde visst plutselig noe på sommerhjul-fronten også, så BBS-ene kommer til å fungere som vinterhjul fra og med neste sesong.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Senking er jo et must på alle biler, nesten edit: Vaske litt en dag eller? Så kan jeg få igjen ipod-kabelen også, har en lader mindre hjemme nå ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Det høres ut som en plan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Dessverre ingen bilde-update, men bedre enn ikke noe.. BBS-felgene ble solgt til fordel for E39 M5-felger med oppussingsbehov. Disse er nå levert til Norsk Industrilakkering lokalt for sandblåsing og pulverlakkering. Har også fått tak i hattehylle med elektrisk solgardin som er underveis i posten. Alpina-leppa har også blitt levert til lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Dessverre ingen bilde-update, men bedre enn ikke noe.. BBS-felgene ble solgt til fordel for E39 M5-felger med oppussingsbehov. Disse er nå levert til Norsk Industrilakkering lokalt for sandblåsing og pulverlakkering.Har også fått tak i hattehylle med elektrisk solgardin som er underveis i posten. Alpina-leppa har også blitt levert til lakkering. Originale M5 felger el? mmmm.... me like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Oh, yes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Kan jo ikke bli annet enn bra! Kanskje jeg også skal levere de fæle vinterhjula mine der...hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Gleder meg til å se dette resultatet ja! hmm.. har en felg som ikke er så fin lenger.. kanskje det er håp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 De er ihvertfall hyggelige på pris. 2500 totalt ble vi enige om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Betaler ikke mer enn 1800 For blåsing og pulverlakk her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Betaler ikke mer enn 1800 For blåsing og pulverlakk her:) For 4 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Husk å plusse på reiseutgifter også.. Men, absolutt en fin pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 I dag ankom hattehylla med solgardin. Tilhørende bryter er bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå