Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et par bilder ifra turen til nürburgring i helgen. NOT!!

General Error!

Please go back and select at least one file to upload.

Contact us for support

For et dritt forum!!!!!

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe... aldri last opp mer en 3-4 bilder om gangen, så slipper du sånne skuffelser :P

Skrevet
Hundrevis av andre medlemmer får lastet opp bilder. Er det du eller forumet det er noe galt med da....? :lol::wink:

Sikkert feil med alle 3 pcene + jobb pcen min... Mest sannsynlig meg som er dust. Forumet er jo perfekt.

Skrevet
Hundrevis av andre medlemmer får lastet opp bilder. Er det du eller forumet det er noe galt med da....? :lol::wink:

Sikkert feil med alle 3 pcene + jobb pcen min... Mest sannsynlig meg som er dust. Forumet er jo perfekt.

:lol:

Skrevet

Her bekreftet du akkurat at feilen ligger mellom tastaturet og månen din. :mrgreen:

Skrevet

Her bekreftet du akkurat at feilen ligger mellom tastaturet og månen din. :mrgreen:

Javist. Blir jo for dumt å tro at det er forumet det er noe galt med.

Skrevet
Misunner deg øyvind, virker vanvittig rått :)

Det er så utrolig rått at det går faktisk ikke ann å sette ord på det. Spesielt den Trackdayen. Helt utrolig bra.

Skrevet

Det er så utrolig rått at det går faktisk ikke ann å sette ord på det.

Helt enig! Man må ha vært der for å forstå hvor spesiell den banen er. Verdens morsomste karusell, og man styrer den selv. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...