leif harald Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Selger en diff fra en e46 320. Ikke noe problem å sende. Bilde kommer 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spritmannen91 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 hva er nr ditt? vil gjerne snakke litt om den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 er offshore, du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Er interisert i denne. Er det fra en sedan? Hvordan km har denne? regner med den er helt i orden ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Mange som sier de er intrisert å skal ha den, men blir aldri noe Ja den funker 100%, har bygd om til m3 så har bare demontert den Er fra sedan ja, km stand er rundt 170 tusen km tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Mange som sier de er intrisert å skal ha den, men blir aldri noe Ja den funker 100%, har bygd om til m3 så har bare demontert den Er fra sedan ja, km stand er rundt 170 tusen km tror jeg det var. Hvor mye er det i frakt? Jeg må dobbelskjekke i morgen/fredag om det er diffen som er gåen, men har uling ved pådrag og litt "smelling" ved giring/klutching. Er interisert i en kjapp handel, ikke bare prat som mange andre hær inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Er vel vektilegg så frakta blir vel 250-350kr. Sjekk opp du så kansje vi kan gjøre en handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Er vel vektilegg så frakta blir vel 250-350kr. Sjekk opp du så kansje vi kan gjøre en handel Jeg tar gjærne den diffen Kanskje vi tar resten på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå