Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har en 1999-mod 318i som kommer med en merkelig lyd..

Hver gang jeg kjører igang, og noen ganger når jeg slipper clutchen så kommer det en fæl lyd.. Det ligner på en typisk vifterem lyd, men varer bare i 0,5-1sek. Hva er det her? Hørte den først etter den hadde vært på firehjulskontroll og avbalansering av hjul, men dette kan da ikke ha noe virkning?

Mvh

Christian;)

Skrevet

Tviler. Har hørt utløser lageret på bilene til kompisene mine, det er visstnok vovlo, men det blir jo samme tingen. Det er ikke i nærheten av hva de har i bilen sin. Dette er enn mer kime lyd.. akkurat som en vifteremlyd

Skrevet

Nei ok. Greit men da er det ikke det vettu siden du tviler :)

Det er bare omtrent det ENESTE tingen som det kan være når det hyler når du har pedalen inne.

Skrevet

Hørte etter i dag igjen, da hørte jeg lyden hvis jeg bremset ned uten clutch, for å så kjøre igang igjen.. var ikke nær pedalen.. da kom det også litt skrikelyd.

Synes det er rart hvis det skal være utløserlageret, for det er ikke i nærheten av den lyden jeg har hørt på de andre bilene jeg vet om som har problemer med det :)

Men for all del, takk for forslag, jeg skal skjekke det opp ;)

Skrevet

Jeg ville også ha tenkt utløserlager.. Det er absolutt ikke ukjent at disse slites og må skiftes.. Hva er km.stand på bilen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...