Gå til innhold

solgt.


Skar89
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde jeg hatt penger, så hadde jeg kjøpt denne! Kjøpte meg 520I E28 med lignende farge igår. Lykke til med salg! Meget pen bil! :)

Takk Takk;)

Ja tror det skal være en lett solgt E28.

spørsmåle er om noen kjøper den til en pris så jeg selger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen her ser bra ut den:-) men folk er sikkert skeptisk pga km stand.. Men er d meste av rust tatt og bra lakkert så får du nåkk en del for den:-) er ikke mye e28 tilsalgs lengere:-)

Bilen er bra den. Det er også byttet så det er helt ny fram rutte på den, bak dempere og synes han jeg kjøpte den av sa han hadde byttet forringen på den.

Han jobbet på et bmw værksted.

Bilen får værtfall en del oppmerksomhet i gatene her i Nord-Trøndelag ikke mange du ser som kommer med strøkene gammle bmw´er.

Så jeg vil si bilen er verd en del. Og får jeg ikke en grei sum for den så gjør jeg bare ferdig mine planer for bilen, Og tar vare på den til den blir veteran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen bør du beholde med mindre du er penglens :) Hvertfall verd et par ganger mere enn det morsomme budet på 14k :)

Hehe:)

Takk takk men har flere prosjekter jeg skal sveise å lakkere så denne må desverre bort :)

Bmw 2002 neste prosjekt på listen:) kommer vell for salg den også etter vært da jeg har

snart 2 stk bmw 2002 stående på gårs plassn.

Men ja har jeg har hadd plass har jeg lett beholdt denne bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...