Gå til innhold

Shadowline vinyl tape, hvor å hvilken er bra?

leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Søk på "plast dip" på ebay..:) Evt youtube så ser du hvordan det gjøres! Lurer på å bestille noen bokser selv etterhvert.. Las i et el annet forum der en hadde gjort dette med listene sine.. Ble knallbra så d ut som på bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde et forsøk med pussing, skrabbing og alt mulig for åsså spraye på matt svart, det gikk mildt sagt til heel..

Men så fant vi en tape i garasjen(faktisk), som er en elektriker tape lige bred som en "ducktape".

Det jeg gjorde var å vaske listene grundig me whitesprit - tørking - tape over, varmepistol over, skjære med stanley, tro meg ei eller ei, sitter som bare det og ser veeldig bra ut! Høres kanskje litt jalla/ghetto ut men et forsøk for gøy funka perfekt for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde et forsøk med pussing, skrabbing og alt mulig for åsså spraye på matt svart, det gikk mildt sagt til heel..

Men så fant vi en tape i garasjen(faktisk), som er en elektriker tape lige bred som en "ducktape".

Det jeg gjorde var å vaske listene grundig me whitesprit - tørking - tape over, varmepistol over, skjære med stanley, tro meg ei eller ei, sitter som bare det og ser veeldig bra ut! Høres kanskje litt jalla/ghetto ut men et forsøk for gøy funka perfekt for meg :)

Clas Ohlson har brei svart elektrotape. Har ikke prøvd å shadowline noe med den, men på alt annet jeg har brukt den til har den vært imponerende bra. Sitter skikkelig godt. Kosta ikke så veldig mye heller.

Kanskje jeg skulle prøvd å shadowline e30n med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...