Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte i et annet innlegg men det var under et annet tema. Ser andre lurer...så lager en ny tråd..

528ia....

Ved gasspådrag kommer det en raslelyd fra rattstammen en plass. Høres ut som om det er fra undersiden.

Er det noen som har hatt det samme og som har funnet ut hva det er ?

Takker på forhånd.

Skrevet

Ingen..? Eller er det så alvorlig at ingen tør å fortelle meg hva det er ? :lol:

Med så mange innpå her må det være flere enn meg som opplever dette, og kanskje noe tilogmed har funnet ut hva det er :-)

Skrevet

Håper dere ikke blir lei av denne tråden...Var innom Brage Bil i dag . En kar der mente det kunne være et motorfeste som var i ferd med å ryke...

Tror det er andre som har samme problemet her inne som meg.

Har time der i morra , så da skriver jeg igjen , men da med konklusjon.

Skrevet

Håper alle som er i nærheten av eller kan tenkes å ha dette problemet leser.

Reparasjon : Ett stk. sort plast strips til kroner 0,70

Utførelse. Bil på bukk. Heves. Plukk av platen under motor. Ta tak i rattstammen der den fester i tannstang. Før hånden oppover langs stammen til du støter borti et lettmet.bend fra clima anlegg. Strips dette fast til røret for peilepinne.

Ferdig.

Voldsomt hvor den lyden "bar" inn i kupe via rattstamme.

Skrevet

Nei si det...min har vel også kommet med årene...slanger med trykk og ikke trykk....pluss et alu.bend kan vel slippe seg og endre fasong og stilling...tenker nå jeg da. Jeg er i hverfall glad det ikke var motorfester :-) og at lyden nå er borte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...