jolly Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Spurte i et annet innlegg men det var under et annet tema. Ser andre lurer...så lager en ny tråd.. 528ia.... Ved gasspådrag kommer det en raslelyd fra rattstammen en plass. Høres ut som om det er fra undersiden. Er det noen som har hatt det samme og som har funnet ut hva det er ? Takker på forhånd.
jolly Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Ingen..? Eller er det så alvorlig at ingen tør å fortelle meg hva det er ? Med så mange innpå her må det være flere enn meg som opplever dette, og kanskje noe tilogmed har funnet ut hva det er
jolly Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Håper dere ikke blir lei av denne tråden...Var innom Brage Bil i dag . En kar der mente det kunne være et motorfeste som var i ferd med å ryke... Tror det er andre som har samme problemet her inne som meg. Har time der i morra , så da skriver jeg igjen , men da med konklusjon.
Stonescream Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Fint du skriver info, slik at andre kan finne senere. Lykke til med fiks og håper det er en billig konklusjon du kommer frem til
jolly Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 Håper alle som er i nærheten av eller kan tenkes å ha dette problemet leser. Reparasjon : Ett stk. sort plast strips til kroner 0,70 Utførelse. Bil på bukk. Heves. Plukk av platen under motor. Ta tak i rattstammen der den fester i tannstang. Før hånden oppover langs stammen til du støter borti et lettmet.bend fra clima anlegg. Strips dette fast til røret for peilepinne. Ferdig. Voldsomt hvor den lyden "bar" inn i kupe via rattstamme.
killarinc Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Hørtes rart ut men ja skal prøve, men hvorfor har denne lyden kommet etterhvert og ikke vært der hele tiden? Men skal prøve
jolly Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Nei si det...min har vel også kommet med årene...slanger med trykk og ikke trykk....pluss et alu.bend kan vel slippe seg og endre fasong og stilling...tenker nå jeg da. Jeg er i hverfall glad det ikke var motorfester og at lyden nå er borte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå