///MPower88 Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Hei. Da er tiden inne får og legge bilen litt nærmere bakken =) Jeg har en e39 520 som skal senkes.men er litt usikker på hva slags type senk som blir pent? altså hvor mye jeg burde senke? jeg vill ha bilen forholdsvis lav med ikke at det subber hvert jævela sted er litt ferdig med den tide der hvor bila skal skrape av vei merkinga så da lurer jeg på hva folk anbefaler? 40/40 eller 40/20 eller hva det måtte være
Tzunami Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Synes E39 (BMW generelt egentlig) skal ha lavere front enn bak, så 40/20 kan funke. jacobsen91 har pen og veldig funksjonibel senk, samme som org. M-senk, vet ikke senkehøyden men det er jo mulig å finne ut;)
///MPower88 Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Ja det er jeg enig i. Har mest tanken på å ha den litt lavere forran en bak..vurdert 40/20. Har litt trua på at det blir pent.
lasseln Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Synes E39 (BMW generelt egentlig) skal ha lavere front enn bak, så 40/20 kan funke. jacobsen91 har pen og veldig funksjonibel senk, samme som org. M-senk, vet ikke senkehøyden men det er jo mulig å finne ut;) Jacobsen HAR såkalt "org. M-senk" Men er enig i at fremoverlent bil er definitivt det peneste! Ville personlig hatt hvertfall 50 forran (dette kan forøvrig sees på bilen Saltkjelen), men dette velger man jo såklart selv
///MPower88 Skrevet August 27, 2011 Forfatter Skrevet August 27, 2011 hmm da har jeg prøvd meg med et cupkit fra FK 40/20 til en grei pris. så får vi se hvordan det blir:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå