jon///M Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 heisann. vurdere og selge unna min overhalet og trimmet s38b36. motoren ble bygget av autotrim i 2009 og jeg har kun innkjørt den ca 100mil etter dette. har i den senere tid bygget om til 3,8 styring med individuelle coiler. specs: je smidde høykompstempel 300graders kammer jb racing alu svinghjul (nettopp montert) sachs racing 765 trykkplate (nettopp montert) sachs racing clutch lamell (nettopp montert) m5 girkasse 5trins stroket veiv portet topp 3,8 gass spjeld 3,8 grenrør carbon innsug (ikke montert) alle nye pakkninger nytt register nye lager osv skal være ca 11-1 i kompresjon freste ventilseter toppen bygget av tore (topplokk) østhus men bunndelen er bygget av pål schjetne på autotrim med disse specsa har motoren et volum på 4liter, den sparker veldig godt ifra jeg har ikke benket den og man burde vel helst hatt datasprut for og virkelig fått utnyttet motorens potensiale, men den har vel teoretisk ca 380hk nå vil jeg tro og er ivertfall langt hissigere en orginal 3,8 m5. dette selges med tungt hjerte og med en ganske solid tap. motor selges kun komplett, følger med ac pumpe, luft pumpe, dynamo, ledningsnett på motor, hjerne, lmm ++ høystbydene over 60000. kan kontaktes på 93013274
jon///M Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 kan legge til at om man skulle ha kjøpt en billig s38 og fått gjort den jobben autotrim har gjort + di delene jeg har kjøpt til/byttet på motoren hadde man nok måttet ut med fort 110k har også 2 stk m5 bakakslinger, ekstra m5 girboks, ekstra 765 trykkplate, 6pukk clutch lamell, og mere som kan selges med etter avtale om pris, har forøvrig også grommeste m5/850csi bremsene, m5 alcantara interiør, m5 eksteriør som også skal selges om motoren blir solgt først! kan forøvrig ta innbytte i godt utstyrt e36 (cab/coupe/sedan/touring) facelift med m-tech og minimum 318is (kun bensin er aktuelt), e46 (sedan) minimum 320i bensin eller 318 diesel, vw golf 4 eller 5 diesel, vw passat (stasjonsvogn) diesel fra 2003 mod, audi a4 diesel, vw touran diesel og kanskje noe annet om det er morsomt eller bra utgangspungt for stance
jon///M Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 fått inn et seriøst bud på 50k nå. synes det er litt lite men det blir vurdert
jon///M Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 motor står forøvrig i bil enda og kan startes om noen er interisert nå, men den blir vel tatt ut til uka tror jeg
Hopen Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 hva skal du ha istede? Montert electromotive tecgt på motoren min nå jeg, å må si det sparker godt ifra ja, selv om ikke har fått mappa den enda
jon///M Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 da ser det ut til at den er solgt..
hypah Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Hvor mye for m5 bakaksling? Hvordan diff? Sperre?
jon///M Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Hvor mye for m5 bakaksling? Hvordan diff? Sperre? akkurat denne tråden var vel om motoren. men kan svare med at bakstilling er solgt. du kan forøvrig høre med olelink da det var han som kjøpte den og han skal vel ikke bruke selve diffen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå