Gå til innhold

E39 523ia oppdatert 14.04 senk og sommer

Anbefalte innlegg

Utrolig fint prosjekt! :D Godt jobbet! :) Nydlig bil er det også! :) Eneste jeg kan pirkelitt på er vell frontlyktene? Men ellers er den veldig fin! :)

Takk , helt klart at E39 er nydelige biler . Joa front lyktene er det en del som ikke syntes noe om , men jeg likere dem nå som som det er sotfilm på .

Njaaaa ... Er nokk ikke nye lister inni som står øverst på ønskelista nå dessverre det er nokk m front . Men takk for tilbudet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da har jeg vært på schmiedmann og handlet en m-sport front til bilen , lakken kjøpte jeg selv samma typen som når jeg tok rusta så siden jeg blei så fornøyd med lakkresultatet sist så tenkte jeg hvorfor ikke prøve seg igjen.

Fanger blei hentet og lakken lå klar og i helga hadde jeg endelig tid til å begynne med å lakke fronten den er ferdig lakkert, men står til tørk så bilder av ferdigresultat kommer senere uansett her er bilder fra da jeg rigga meg til så får dere bare vente i spenning på bilder av ferdig lakka fanger.

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Får vell komme med noen bilder av resultatet , blei ikke like fornøyd nå som sist , men spørs om det kanskje hjelper å våtslipe klarlakken litt .

Her kommer noen bilder

Polerte litt med scholl so3 gold og krauss da

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Polish på

Postet bilde

Polering av

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Som man ser på noen av bildene så blei det litt appelsin noen steder , skal prøve å våtslipe og rubbe det og se hvordan det blir etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkerer med lakk på boks fra spraymax, bruker 2k klarlakken dems også.

Sist jeg lakkerte så blei jeg helt fornøyd fikk lakken til å flyte godt uover og, lakkerte under dårligere lysforhold nå en sist så tror det kan være mye av grunnen, men var igrunnen et prøveprosjekt på å se hvordan det kunne bli for mannen i gata.

Hadde jeg visst om noe som jeg fant ut nå i ettertid er at man får kjøpt ferdig lakkerte fangere fra umnitza.com så hadde jeg nokk heller bestillt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...