Gå til innhold

E39 523ia oppdatert 14.04 senk og sommer

Anbefalte innlegg

• 5 months later...

slenger ut noen nyere bilder av bilen

293.jpg

294.jpg

299.jpg

345.jpg

051.jpg

044.jpg

042.jpg

030.jpg

014-1.jpg

nye emblemet montert

007-1.jpg

gamle emblemet

noen nyere bilder med speilrefleks kvalitet.

DSC_0097.jpg

DSC_0078.jpg

DSC_0077.jpg

DSC_0076.jpg

DSC_0039.jpg

DSC_0027.jpg

DSC_0121.jpg

DSC_0122.jpg

DSC_0123.jpg

DSC_0124.jpg

DSC_0125.jpg

DSC_0126.jpg

DSC_0128.jpg

DSC_0129.jpg

7051643739_daa109bb8a_c.jpg

ikke skjedd det store over vinteren med denne bilen, annet enn at rusta er blitt tatt og den har fått noen små estetiske oppgraderinger.

nå er jo våren her for fullt og jeg trenger nye sommerfelger, valget står mellom gs hypertrack og gs silvertrack. og jeg trenger virkelig hjelp til å velge klarer ikke helt bestemme meg for hvilke.

andre planer utover sommern blir nye frontlykter, andre baklykter, senk.

tar gjerne imot andre tips til hva jeg burde gjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei skal kjøpe nye felger imorgen da jeg får lønning. Men sliter litt med valget burde jeg gå for for Gs hypertrack eller silvertrack hva passer best , og de sonar dekkene som følger med felgpakka er det bare driten det eller ?

Dekka funker greit. Men jeg bytta ut mine nå etter kun 4000km. Hørtes ut som gåene hjullagre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.... Merker at bilen spiser dekk Bak , regner med den må på firehjulskontroll, men hadde den på det i høst og de fant ikke noe. Nå skal jeg kjøpe nye sommerfelger og dekk da er det jo greit at det ikke blir sånn med de også med en gang. Dekkene blir slitt inn mot bilen , mens ut mot veien er dem ikke slitt. Setttr stor pris på svar da det kan bli dyrt å bytte dekk hver sesong .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er camberjustering bak.

Sjekk knirkeforingen din. Kan være leit å finne slakk i den, men der vil den legge seg ut ganske mye om de er gåene, som resulterer i rask sliting av dekka.

TA Technix og Raceland er billige og greie godkjente coilovers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handlet coilovers hos en i lyngdal i går som selger M-styling å div te bmw... kaller seg carpartzone... funnt an på finn.. hadde hadde slike sett til 3200kr som an hadde fått mye skrøyd av... har ikkje peiling kos dem er men er 1 år garantit å tuv godkjenning? kalla sette for diedrichts... fant ikkje noe på googel om det men muligt det er firma så selger sette så kalle seg det.får det te uka er noe spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...