bayerks-mach-werk Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 hei , skal bytte olje og filter på bimmern idag, hvilken viskositet og olje er å anbefale nå før vinteren ? setter stor pris på svar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 slenger ut noen nyere bilder av bilen nye emblemet montert gamle emblemet noen nyere bilder med speilrefleks kvalitet. ikke skjedd det store over vinteren med denne bilen, annet enn at rusta er blitt tatt og den har fått noen små estetiske oppgraderinger. nå er jo våren her for fullt og jeg trenger nye sommerfelger, valget står mellom gs hypertrack og gs silvertrack. og jeg trenger virkelig hjelp til å velge klarer ikke helt bestemme meg for hvilke. andre planer utover sommern blir nye frontlykter, andre baklykter, senk. tar gjerne imot andre tips til hva jeg burde gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Hei skal kjøpe nye felger imorgen da jeg får lønning. Men sliter litt med valget burde jeg gå for for Gs hypertrack eller silvertrack hva passer best , og de sonar dekkene som følger med felgpakka er det bare driten det eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Hei skal kjøpe nye felger imorgen da jeg får lønning. Men sliter litt med valget burde jeg gå for for Gs hypertrack eller silvertrack hva passer best , og de sonar dekkene som følger med felgpakka er det bare driten det eller ? Dekka funker greit. Men jeg bytta ut mine nå etter kun 4000km. Hørtes ut som gåene hjullagre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Såpass ja, da er det jo igrunnen fella man betaler for da visst dekka ikke er gode for mer enn 4 k km . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 an kunne sikkert fått mer km på dem... men er vel så harde at di støye sykt... men får vel bra med km på dem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Uff.... Merker at bilen spiser dekk Bak , regner med den må på firehjulskontroll, men hadde den på det i høst og de fant ikke noe. Nå skal jeg kjøpe nye sommerfelger og dekk da er det jo greit at det ikke blir sånn med de også med en gang. Dekkene blir slitt inn mot bilen , mens ut mot veien er dem ikke slitt. Setttr stor pris på svar da det kan bli dyrt å bytte dekk hver sesong . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 normalt på bmw med feite hjul å senk.. men er din høy å går på normale hjul så ville eg sjekka opphenget bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Min er høy ja og standard vinterfeler på 15 tomm, må vell ta en sjekk bak, er det camber justering bak forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 er vel mest troligt noe slitte foringer... men om rette karane her inne ser det får du nok svar... syns det er nokså mange så drive å rive i disse foringene her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Ja, men merker ikke noe særlig ved foringene ikke noe klonking ihvertfall når jeg kjører og alt er helt smuud . Får ta den på bukken en av de nærmeste dagene å ta en titt på det. Noen som vet om noen billige og greie justerbare senkesett til e39 forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Ja, det er camberjustering bak. Sjekk knirkeforingen din. Kan være leit å finne slakk i den, men der vil den legge seg ut ganske mye om de er gåene, som resulterer i rask sliting av dekka. TA Technix og Raceland er billige og greie godkjente coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Uff..... Merker jeg ble litt irritert nå han som tok firehjulskontroll på bilen min sa det ikke var camberjustering bak , men tusen takk for svar blir å ta ny firehjulskontroll når senkesett og nye sommerfelger er montert. Så får jeg sjekke knirkeforingen ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 handlet coilovers hos en i lyngdal i går som selger M-styling å div te bmw... kaller seg carpartzone... funnt an på finn.. hadde hadde slike sett til 3200kr som an hadde fått mye skrøyd av... har ikkje peiling kos dem er men er 1 år garantit å tuv godkjenning? kalla sette for diedrichts... fant ikkje noe på googel om det men muligt det er firma så selger sette så kalle seg det.får det te uka er noe spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Spennende gi meg en update på hvordan dette er da , 3200 er jo en overkommelig pris , ser også parts and retards selger noen til 4 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå