Gå til innhold

E39 523ia oppdatert 14.04 senk og sommer

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

da blir det eu på mandagen. skal bli deilig å bli ferdig med det, ble også stoppet av satans vegvesen idag heldigvis hadde de ikke teknisk.

har fått ledlysa nå, måtte frese ut litt i holdern for å få de inn i reflectorn men ble bra til slutt, men så jo noe rart ut med led lys i tåke og gule park, så må vel bytte parklys pærene også, hvordan er det og få bytta de må jeg splitte lykta eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

da her jeg gjort et forsøk på å polere bilen 3edje gangen i mitt eie , men første gangen jeg er fornøyd.

ta en tur innom dcn.no så ser dere resultatet der http://www.detailersclub.no/forum/topic ... erste-bil/

ble ihvertfall storfornøyd med resultatet jeg fikk etter poleringen. på bildene så kan dere også se at bestefarlysa har fått på sotefilm 8) svart grill er bestillt også og er på vei så da får jeg en mere sinna look på bilen :D8)

planen fremover blir litt småservicer i ny og ne før termometeret begynner bli blått og kulda kommer for fullt da orker jeg ikke drive på med skruing da jeg ikke har noen egna plass å drive på. jeg har jo også bytta til led lys i tåkelysene som man også kan se på ett av de siste bildene i tråden på dcn, noe som gjør at resten av de gule halogen pærene ikke matcher fronten like godt lenger, så blir vell å skaffe seg noe mere led fremover også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...