M|Fjeld Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Heyhey! NICE Må bare få bytta lykter og smelt den i bakken nå så blirre bankers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 skal prøve å sote bestefarlyktene har bestillt sote film, senkesett kommer når jeg har råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 stemme stemme skulle lakka innmaten i lyktene foran svart matt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 skal prøve med sotefilmen først en kompis gjorde det med sine og det ble gromt, så tror jeg skal kjøre på us blinklys også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Fin denne liker smaken din innen felger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 codex: jo takk ser vi har rimelig lik felgsmak fin e39n din og. da er nye tåkelys i led bestillt lei av at de gamle ryker så ofte. burde vell bestillt med canbus så jeg slipper irriterende feilmeldinger, men får ta det siden. her er like de jeg bestillte http://www.ebay.com/itm/Car-120-LED-H7- ... 164wt_1185 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 da blir det eu på mandagen. skal bli deilig å bli ferdig med det, ble også stoppet av satans vegvesen idag heldigvis hadde de ikke teknisk. har fått ledlysa nå, måtte frese ut litt i holdern for å få de inn i reflectorn men ble bra til slutt, men så jo noe rart ut med led lys i tåke og gule park, så må vel bytte parklys pærene også, hvordan er det og få bytta de må jeg splitte lykta eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Da har bilen vært på eu kontroll, og jeg fikk påpek på at jeg må bytte skiver og klosser bak, noen tips til noen gode skiver og klosser som ikke støver som faen og holder greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 da er skiver og klosser byttet og poleringspakke bestilt fra scandicshine, ocilerende maskin og scholl puter, scholl s17+ og scholl s40. og bmw blau weiss wax fra swisswax, kom på 3500 kr så håper det gjør underverker med lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 da her jeg gjort et forsøk på å polere bilen 3edje gangen i mitt eie , men første gangen jeg er fornøyd. ta en tur innom dcn.no så ser dere resultatet der http://www.detailersclub.no/forum/topic ... erste-bil/ ble ihvertfall storfornøyd med resultatet jeg fikk etter poleringen. på bildene så kan dere også se at bestefarlysa har fått på sotefilm svart grill er bestillt også og er på vei så da får jeg en mere sinna look på bilen planen fremover blir litt småservicer i ny og ne før termometeret begynner bli blått og kulda kommer for fullt da orker jeg ikke drive på med skruing da jeg ikke har noen egna plass å drive på. jeg har jo også bytta til led lys i tåkelysene som man også kan se på ett av de siste bildene i tråden på dcn, noe som gjør at resten av de gule halogen pærene ikke matcher fronten like godt lenger, så blir vell å skaffe seg noe mere led fremover også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Wow, ble en helt ny bil dette her Men de lykta dine må byttes til noen facelift lykter, henger ikke helt på greip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 smak og behag jeg liker lyktene som de er nå jeg . ja ble virkelig fornøyd etter poleringa ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Hehe, selvfølgelig Er veldig mye bedre enn det var, det skal du ha! Sees vel snart på motorsenteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 gjør nokk det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 dagens bilde av bilen med ny grill i svart matt ble hissig, mangler å bytte til led i kebab ringa men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå