bayerks-mach-werk Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 yes! da kommer det en liten update her, radiatoren røyk for en liten stund siden så den er byttet og da så jeg også at multireima og ac-reima trengte å skiftes, begge var stemplet med 1998 så regner med de har stått på siden bilen var ny. så fikk jeg også anbefaling fra han ene på schmiedmann at når jeg først bytter multireim og radiator og alt det så ville han bytta vannpumpa også da han sa disse var en svakhet på m52 tub 25 motoren. også hadde parts and retards 20% rabatt på hele butikken på julaften så da blei det julegave til bmwn også supersport senkesett black evolution, veldig spent på hvor stiv og jævlig den blir å kjøre med dette settet kontra de originale som står på nå. noen slitedeler jeg burde skifte i forbindelse med bytte til senkesettet ? blir jo hardere påkjenning på alt av foringer osv regner jeg når hele bilen blir lavere og stivere. men nokk preik her kommer noen bilder. bilen trengte en skikkelig vask og nytt lag med bmw blau weiss voksen før den ble skikkelig klar for vinteren her er hele bilen dynka ned i ironx. ironx jobber bøtta gjort klar bytta også til led skiltlys , så ut som de gamle hadde godt av å bli bytta. andre siden var ikke like ille da irriterende riper jeg fikk i et phus men de skal rubbes bort til våren. led skiltlys vs orginale led lysa montert skiltet og dcn skiltholdern er på , guuud så fint det blei iforhold til det originale. etter avfetting og vask var det påtide med ett nytt lag av bmw blau-weiss voksen dørpanelet måtte av for wiren til dørhåndtaket hadde bugga seg , så jeg demonterte , så ingen feil , huuka av wiren og huuka den på igjen så funka alt som det skulle igjen merkelig, men da var det bare å montere igjen da. nyvokset og fin, men magler en fungerende radiator og fy så kjedelig den er med de vinterfelgene gammle radiatoren dere ser godt hvor feilen er, den ene stussen er knekt tvert av, var knekt fra før så skulle jeg dra av slange så da knakk jeg hele skitten. påtide å bytte multireim og ac reim var jo fulle av sprekker. nye ny raddis blei det også. jo så hadde jeg bestillt meg ferdig lakka list til bakluka på ebay, den så jo grei ut den. ahhh julaften følelse når senkesette ble henta og jeg skulle hjem å pakke det ut ja det var det for denne gang og lengeeee siden sist jeg oppdaterte noe her, nå skal jeg kose meg med nyvokset bil og kjøre og slappe av fremover mot snøen begynner å smelte da skal senkesettet på og sommerhjula som forøvrig er bbs lemans . har også bestillt meg nye plugger å bensinfilter som er på vei i posten , så tenker jeg å bytte automatgirolje på den. så den får seg en skikkelig service og er klar for mange nye kilometer. skal prøve å være flinkere å oppdatere her fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Dette blir bra fredrik! Må sette fingern på en ting, og det er lyktene. Skulle vært facelift lykter, men dette kommer vel snart? Og hey, du skal få lov til å polere e30en snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Tenker du på baklyktene eller frontlykten da fjellern ? Lurer på nye baklykter , men frontlyktene skal få lov å stå litt il de også, men har lyst på led Angel eyes istedenfor det gule stygge lyset, noe som matcher tåkelysa bedre. Men får ta litt og litt, skal ta litt rust på bakluka , det er første pprioriteringen så det ikke bygger seg opp til å bli mere da blirre fort mye jobb. Så blir det vell noe småservice etter det. Polering for vi ordne ja , trenger en skikkelig korrigering for å få frem fargen igjen den e30 din, røde e30 er jo gulle gode, bare synd det ikke er 2 dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Frontlykta dine! Det høres bra ut! Men ikke mobb bilen min, den har 4dører og det er helt etter boka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Fire dører er godkjent når du kompenserer med en v8 under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Noe ekstra jeg burde bytte ved montering av senkesett ? Supert om noen vet dette så handler jeg det bare inn så det er klart til montering når våren kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 topplagrene bør byttes når man monterer justerbart understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Fått på senkesettet? Isåfall. bilder. Ser veldig bra ut i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Hvilken rens brukte du på interiøret? På setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 bilen er veldig pen i lakken etter mange timer med rubbing og litt våtsliping så kom den seg betraktelig ja. senkesett blir ikke montert før til våren. til skinnrens og pleie så er swisswax leather care kit supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 følger med her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 da kommer det en liten oppdatering, kjeda meg litt en kveld så jeg tenkte at jeg kunne leke meg litt med bmw scanner 1.4.0 så da blei us blinklys programmert og noen feilkoder blei sletta å tatt en titt på . ikke store updaten men her er noen bilder alikevell. her er det en haug med feilkoder som jeg prøvde å slette men kom bare tilbake igjen noen som aner hva det er for no ? så nå idag skal jeg bestille nye topplagre så det er klart til jeg skal montere senkesettet . så er det bare å vente å vente å vente på at snøen skal smelte så jeg får det montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Da blei det bestilt litt mere snacks blant annet ny spiller , så blir det vell montering av senkesett imorgen og sommerfelgene blir vell prøvd på til helga så er det vell bare å få bestilt 4 hjulskontroll og få senken stempla i vognkortet . Gleder meg til vår . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Heisann igjen sliter med å få løsnet på foringen til styrestaget , nå som jeg skal montere senken foran noen tips til å få den ut hel og ikke Herpa. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Ingen som veit haster litt . Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå