bayerks-mach-werk Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 senken er montert og sommerhjula er på så har jeg handla meg ny spiller til bilen som jeg ble godt fornøyd med jepp jepp her er noen få bilder, får vell ta en photshoot snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Hvor kjøpte du spilleren? Digger felgene og lyktene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Du kjøpte den android spilleren ja? Ble lekkert med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 10mm bak og 15mm spacer forran så er det bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Spillern bestilte jeg på ebay . Lyktene ermdepo chrome med sotefilm. Blei ikke android spillern, kjøpte den uten. Men eneste jeg ikke får til å funke på den er gpsn . Ellers så er jeg veldig fornøyd til nå med spillern ikke fått testa den så mye enda men. Joa spacere hadde gjort seg, men er redd hvordan det blir med hjulbuene da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Nice bil og riktige oppgraderinger! Tror jeg har sett deg tussle forbi noen ganger på veien,, fin bil! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benum Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Meget pen bil! M-fangere på denne så blir den så å si lik min! Lurer på å bytte til supersport når jeg kommer hjem. Hvordan er det å kjøre på? Veldig stive greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Supersport senkesett er stivt å kjøre på ja , merka veldig forskjell i starten fra orginale demperne til det her supersport greiene . Skal du ikke senke så ekstremt mye så hadde jeg vurdert senkefjærer om jeg var deg . Mista ihvertfall noe av comforten jeg hadde før , men bilen er også blitt mye kulere på svingete vei nå enn før da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 gikk akkurat igjennom tråden din, meget bra! Ble veldig bra med senk. Hva er planen videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benum Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Blir nok så mye senk som mulig på meg er senkefjærer på min nå, og det vugger som en båt i storm! Så gjør ikke noe om det blir noe stivt. Hadde en e36 som var så stiv at man kjente ALT på veien! Så kan vell ikke bli noe værre enn det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Planen videre nå er å få lakket opp en skade som jeg fikk i vinter når jeg ble kjørt på . Så har jeg noe rust jeg skulle ha fått bukt med. Ikke mye , men greit å få det tatt før det blir mye. Så har jeg lyst til å lakke om trelistene inni bilen til sølvfarga . Og sist men ikke minst en real polering på hele kjerra med scholl og swissvax produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Hjulbuene har det helt fint. Min og din er nok noenlunde samme høyde, om ikke din er litt lavere. Jeg også var skeptisk, men har enda ikke subbet i buene som jeg har lagt merke til hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 hmm.. hvor mye har du spacet da ? og hva koster ålreite spacere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Jeg har 15mm forran og 10mm bak Jeg kjøpte Supersport sine på GS. usikker hvor mye jeg betalte for dem, men det var ikke noe dyrt hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå