Gå til innhold

E39 523ia oppdatert 14.04 senk og sommer

Anbefalte innlegg

Spillern bestilte jeg på ebay . Lyktene ermdepo chrome med sotefilm.

Blei ikke android spillern, kjøpte den uten. Men eneste jeg ikke får til å funke på den er gpsn . Ellers så er jeg veldig fornøyd til nå med spillern ikke fått testa den så mye enda men.

Joa spacere hadde gjort seg, men er redd hvordan det blir med hjulbuene da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Takker for hyggelige tilbakemeldinger.

Supersport senkesett er stivt å kjøre på ja , merka veldig forskjell i starten fra orginale demperne til det her supersport greiene . Skal du ikke senke så ekstremt mye så hadde jeg vurdert senkefjærer om jeg var deg . Mista ihvertfall noe av comforten jeg hadde før , men bilen er også blitt mye kulere på svingete vei nå enn før da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok så mye senk som mulig på meg :) er senkefjærer på min nå, og det vugger som en båt i storm! Så gjør ikke noe om det blir noe stivt. Hadde en e36 som var så stiv at man kjente ALT på veien! Så kan vell ikke bli noe værre enn det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen videre nå er å få lakket opp en skade som jeg fikk i vinter når jeg ble kjørt på . Så har jeg noe rust jeg skulle ha fått bukt med. Ikke mye , men greit å få det tatt før det blir mye.

Så har jeg lyst til å lakke om trelistene inni bilen til sølvfarga . Og sist men ikke minst en real polering på hele kjerra med scholl og swissvax produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...