oeb78 Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Hei. har en komplett bil som eg hugger nå. en del nye deler på den. Masse deler igjen på den. gode vinter dekk på stålfelg Solgt Felgene på bildet er 18" Solgt Bakskjerm føresiden tilsalgs Hjernen på denne bilen heter Siemens 1 738 600.9 Har en hjerne fra en eldre E34 som heter bosch 0 261 200 172 Bare til å slenge inn bud på deler. Eg er ikke vanskelig med prisen så vi blir sikkert enige Fra og med nå så er det førstemann til mølla ang deler (førstemann som kommer med pengene) Mvh Odd Egil Bogen mail.:bmw520bogen@hotmail.com
oeb78 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Har masse deler igjen enda se litt lengre nede i tråden for ka deler på bilen som er solgt Motoren kan selges i deler. Bunnpanne og sil er solgt Gearkasse tilsalgs Mellomaksling tilsalgs Bakaksling tilsalgs Støtfanger bak tilsalgs Takluke motor + bryter tilsalgs 1år gammel bensin pumpe tilsalgs 1år gammelt varmeregister tilsalgs. Bremsecalippere tilsalgs Er sikkert mer brukendes på bilen, men kommer ikke på alt i farten Lettmetall felgene selges for bud over 2500kr Dørene selges komplett eller i deler kom med bud førerdør er solgt Baklys 250 pr.stk/sett/side Frontlys 250 pr.sett/side Kurve/tåkelys solgt Setene selges helst samlet for solgt Kom med bud på de andre delene. Vi blir nok enige om pris, da eg ikke er så vanskelig. Små lette ting kan eg sende. Resten må hentes. Eg kan av og til levere deler i Bergen og Haugesund
pinadud Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Kan du legge ut noen bilder av dette? Hvor lang km stand er det på den? Og er alle pixler og varsellamper ok?
oeb78 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Kan gjøre det litt seinere. Eneste som er e at en lyspære er gått å det v.blink. 345114km vis eg ikke husker feil. Har ett til men husker ikke km stand på det
Glema Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Hvor stor er diameteren på rattet og hvor mye skal du ha for det ?
oeb78 Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 Rattet er muligens solgt. Skal finne det ut kjapt
oeb78 Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 ting som er solgt.: Ratt og luftfilterboksen er solgt. Radiator solgt Instrumentpanel (speedometer) solgt Stag fra gearkasse til gearspaken. Solgt Kurve/tåkelys solgt setene er solgt dynamo er solgt nedre del av dachbord og midtkonsoll er solgt demperene framme er solgt førerdør er solgt Alle felgene/dekk solgt
oeb78 Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Alle delene på bilen skal vekk. Kom med bud, men ikkje skam bud er som sakt ikke vanskelig ang pris så vi blir nok enige. Bedre at delene blir brukt enn at alt kommer i pressen hos huggeren. Bensinpumpen er knapt ett år gammel. Det samme med varmeregisteret.
pinadud Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Har du sigarett-tenneren med kontakt, og ledning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå