quatro84 Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 har greid det utrolige. heiv inn en bag i bilen. den traff låseknappen når jeg smalt igjen døra. nå er bilen låst og eneste nøklene står i tenningen. noen som har noen triks på lur? hvilken rute er best og ta isåfall? trekantruta eller sideruta? falken/viking? (har en delebil stående så har ruter i fleng)
Joachim_M5 Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 ring polititet, de kommer og åpner den for deg hvis de har tid.
quatro84 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 vil ha minst mulig kontakt med politi går kanskje for trekantruta da
Eksos Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Trekantruta er vell limt, og må byttest av profesjonelle? Om du har ruter i fleng liggende, hadde jeg bare tatt den ene sideruta forran
quatro84 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 nja. trekantruta er med vipp. el motor som opner den...
Scampi Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 vil ha minst mulig kontakt med politi går kanskje for trekantruta da Er det å pes å spørre politiet om hjelp da? De har jo SlimJim liggende i bilen. Gratis er det også, dersom de har tid
UFC Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Hadde kontaktet noen og spurt om hvordan du kunne fått ordna det Men om du skal knuse ruta, film det og legg ut her hehehe
Myrvangen Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Viking, Falken osv gjør jo dette for deg. det beste hadde vel vært å unngå å ta ei rute
Ostnes Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Bare lirk en stålstreng mellom pakningen i bakkant på døren, enten ned mot låseknappen eller mot døråpneren på motsatt side. Bøy den som en krok i enden og dra døråpneren litt ut. Da låses jo iallefall den døren opp.
Eksos Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Han har nok sikkert fått ordna det nå, 6 måneder etterpå Tror egentlig jeg hadde bestilt ny nøkkel fra Bmw like greit, alltid kjekt med en reservenøkkel
-Roger- Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Han har nok sikkert fått ordna det nå, 6 måneder etterpå Tror egentlig jeg hadde bestilt ny nøkkel fra Bmw like greit, alltid kjekt med en reservenøkkel I et sånt tilfelle er det jo bare og ringe fallen NAF eller lignende... Koster jo maks en 500 lapp eller noe... Det er jo mye billigere og mindre arbeid enn å knuse en rute...
quatro84 Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Hei! Til oppdatering fikk jeg en ståltråd mellom ruta i hjørnet. Fikk takk i vippe hendelsen på setet slik at bagen traff bryteren en gang til slik at bilen låste seg opp
KnutNilsen Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 vil ha minst mulig kontakt med politi går kanskje for trekantruta da Er det å pes å spørre politiet om hjelp da? De har jo SlimJim liggende i bilen. Gratis er det også, dersom de har tid Politie er ikke akkuratt proffe te å åpne bil, klarte jo ikke å åpne en gammal 740 engang.. Di er elendige....
bmwmann24 Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 vil ha minst mulig kontakt med politi går kanskje for trekantruta da Er det å pes å spørre politiet om hjelp da? De har jo SlimJim liggende i bilen. Gratis er det også, dersom de har tid Politie er ikke akkuratt proffe te å åpne bil, klarte jo ikke å åpne en gammal 740 engang.. Di er elendige.... Er det så rart? Snutn har vel heller for vane å fange de som e proffe til å åpne bil! Ikke selv bryte seg inn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå