p86 Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Heisann, lurer bare på hvordan jeg stiller klokken på e46. Har ikke instruksjonsbok hehe..
GullaIce Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Ut ifra det, så tenker jeg du har en DIGITAL klokke som skal stilles..? Dersom du har org. spiller med skjerm, så må du nok inn på den og stille klokken.. Dersom du ikke har det, så er det vel typiske tyske krypterte kombinasjoner med å sette på tenninga, holde inn trip-teller mens man presser ned gasspedal, ha på seg selene 3 ganger å smelle med døra 5 ganger for å stille urverket.. Good Luck.. JohTus reagerte på dette 1
SweetBMW Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 nei. du tar den ene knappen på dashen, trip knappene altså, og vrir mot eller med klokka. alt etter hva som er lettest. trenger ikke være så komplisert gulla
p86 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Har digital klokke ja. er 04/05 modell. er business orginal cd spiller/ konsoll.
bmw530i Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Ut ifra det, så tenker jeg du har en DIGITAL klokke som skal stilles..?Dersom du har org. spiller med skjerm, så må du nok inn på den og stille klokken.. Dersom du ikke har det, så er det vel typiske tyske krypterte kombinasjoner med å sette på tenninga, holde inn trip-teller mens man presser ned gasspedal, ha på seg selene 3 ganger å smelle med døra 5 ganger for å stille urverket.. Good Luck.. Hahahahahahha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå