leif harald Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 er på vei litt mer inn nå. dørpaneler til 4 dørs feks. noen som trenger?
leif harald Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Kun bjelken uten leppa? Har ikke en sånn løs inne akuratt nå men det kommer nokk snart
pål Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Skal kanskje sitte en bjelke der også ja? har ikke tittet så nøye på det jeg. Vet bare at den jeg har er sprukket og stygg, så trenger en som er hel. (Nedre del under selve fangeren)
leif harald Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2011 Skal kanskje sitte en bjelke der også ja? har ikke tittet så nøye på det jeg. Vet bare at den jeg har er sprukket og stygg, så trenger en som er hel. (Nedre del under selve fangeren) Ja bjelken/fangeren, alså den skiltet å blinklysa henger på. folk kaller det mye forskjellig Får inn en hvit (ny) front, og en svart og en mørkeblå. Kommer på mandag tror jeg
leif harald Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Komplett sett til 2 og 4 dørs er nå inne
leif harald Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 nye Bilder Har masse mer løst, dørpaneler osv. bare å hyle ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå