Gå til innhold

Bmw 525tds stv større turbo og manuell gir 95 mod

Berild
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Sjekker interessen ang min 525tds

Orginalt en automat men ombygd til manuell med 525 svinghjul trykkplate og lamell + 524td kasse

524td manifold og ebay turbo som er god for 350-400 hk

Påstillt pumpe så den ryker endel :)

Delskinn interiør

Blir eu ok før salg

Henger feste og splitter nye 19" felger

zkxoybtclhov3jzfic2l.jpg

vuqqq95g8dzw1or8k0s6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei det har jeg ikke gjort, ikke påstått at det ikke passet, men det er så mange som har sagt at den ikke passet helt, da den kommer ifra m20 serien, tds kommer jo fra m50 serien,og som regel passer de 2 serien svært lite omhverandre, derfor sa jeg så. så da for jeg bare beklage den. men... påstilt skjønte jeg ikke, da det ikke går å stille på ei tds pumpe, den må chippes da den er elektronisk, så den stussa jeg på ;) hm ,og hva mener du med justerbar topp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare får å oppklare noe her. 524td manifold er bolt on på tds motor. Har gjort dette sjøl. Mekanisk pumpe frå 524td er og bolt on på de første tds-motorene. Seinere typer veit eg ikkje da eg kun har gjort dette på 92 mod motor. Men ebay turbo god for 400hk? Høres da automatisk ut som turbo til bensinmotor og da blir dette langt ifrå optimalt. Ikkje vondt meint til selger. For alt eg veit kan det hende dette funker bra. Lykke til med salget uansett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...