goty Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Var egentlig på utkikk etter en sprek e28 525i eller noe i den duren, men da denne dukket opp i løpet av søketiden tenkte jeg at det var verdt å ta en times kjøretur å se på denne. Ble kjøp på stedet og har ikke angret enda . Kjøpte bilen i går, 21.8.2011. Bildene er tatt fra salgs annonsen. Det er ikke noen alvorlig rust på bilen, men det er noe smått utvendig i hjulbuer, dørkarmer osv, alle standard ruststedene. Så det jeg lurer på er om jeg skal demontere hele "dritten" får den pussa og nylakkert. Kjøpe svart sport/skinn interiør noen BBS felger og en fin passelig senk. Er usikker på om jeg skal gjøre dette eller bevare bilen i den stand den er nå og preservere den så godt som mulig. Imput?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Og ja, er klar den er høy som en mostertruck nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 jeg hadde kommet til å gjort det du nevnte ovenfor her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 La merke til at denne forsvant fort fra nettet, ser ut som et greit utgangspunkt. Sveise igjen bakdørene så! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Hehe, har ikke skrudd mye i mitt liv så dette blir morsomt. Har heldigvis en god del venner som har skrudd en del og tilknytning til en del mekanikere via jobben. Aldri gjettet at det var så mye drag i en 170 hester fra 1987 forresten, om du ser på mine tidligere kjøretøy er dette en virkelig oppgradering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 lyktene må byttes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Det jeg vurderer er gule lykter og denne fargen på bilen. Kilde : http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=154934 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Må desverre spy av dagens felger, syntes de så OK ut først men nå hater jeg de av hele mitt hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Hehe ser den:P nei få på noen 16"/17" med kant;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Skal se på interiøret i noen delebilder i nærheten, passer baksetene og dørtrekket i touring i vanlig sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Ikke baksete, men dørtrekk skal passe mener jeg Pen bil forresten Nye felger, senk fortjener den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Hvorfor skal du selge den igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå