Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte en bil (sort e30 320 coupe bn17777) av han her for ca 1mnd siden, og han skulle betale årsavgift når han solgte den og levere salgsmeldinga.

salgsmeldinga har blitt levert, men årsavgifta den har enda ikke blitt betalt, så lurte på om noen kjenner han her og gider å enten få han til å ringe meg eller betale årsavgifta. har nr selv, men han svarer ikke.

kan alltids bare vente til den blir tvangsinnfordret (er jo ikke lenge til det) men hadde vært deilig å fått den regga ferdig på meg.

gjerne send pm om du vet noe,

han holdte på med et e30 bygg med e34 m5 motor (om jeg husker rett) så er sikkert noen som kjenner han,

om ikke du er her selv da. isåfall BETAL DEN FORDØMRADE ÅRSAVGIFTA :P

Skrevet
Moralen er, STOL IKKE PÅ NOEN! Trekk heller fra årsavgifta på kjøpesummen, og ta med fakturaen!

han var ikke så lysten på det :P

men er ikke så stort problem egentlig, da jeg tenkte å la bilen stå mesteparten av tia til neste vår alikevell og innen da så har statens innkrevningssentral vært å trekt han i lønn :P

får bare skru av skilta og legge de inni bilen så den ikke blir avskilta ivaffall.

Skrevet
Moralen er, STOL IKKE PÅ NOEN! Trekk heller fra årsavgifta på kjøpesummen, og ta med fakturaen!

han var ikke så lysten på det :P

men er ikke så stort problem egentlig, da jeg tenkte å la bilen stå mesteparten av tia til neste vår alikevell og innen da så har statens innkrevningssentral vært å trekt han i lønn :P

får bare skru av skilta og legge de inni bilen så den ikke blir avskilta ivaffall.

Samme her :lol: bilen blir stående til våren nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...