nemesis88 Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Selger en 2.0L E30. bilen har nylig blitt lakkert. Riis bilglass har sotet rutene. det følger med ny grill og gule lamper. 16" sommerdekk på enzo felger. 15" vinterdekk på org alu felger. eu ok og årsavgift bet. motor bruker ikke vann, og nesten ikke olje, helt og pent interiør, men vanlig slitt sjåfør sete. motor ble byttet og overhalt for ca 1år siden av forige eier. kan følge med en motor som ikke er helt komplett, noe småplukk er det sikkert siden det er gammel bil. ring for mere info. eller send mld ved interesse, ¨ ikke E-post. Flere bilder kommer eller kan sendes pr mail Kan byttes i offroader som er registrert og alt betalt. helst hi-lux eller 4-runner åpen for bud men ikke skambud tlf:92855414 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 hva prisområde ser du for deg? er bilen sammensatt nå? evnt fler bilder? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemesis88 Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 hva prisområde ser du for deg?er bilen sammensatt nå? evnt fler bilder? mvh rundt 20 + - bilen er montert sammen nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjærn Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Hei. Hvordan er bilen teknisk? Noen mangler som burde utbedres. Fått noen bud? Bjærn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalagern Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 hei. åssen hilux er du ute etter? er bilen solgt? 2 eller 4 dørs? mvh Ole Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemesis88 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 hei.åssen hilux er du ute etter? er bilen solgt? 2 eller 4 dørs? mvh Ole Jørgen 4x4 med skilt hehe. dette er en 4 dørs, og har den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjærn Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 ser at du ikke svarer på mitt spørsmål. så spør igjen. hehe Hvordan er bilens tekniske stand? Noen feil som må utbedres før en eventuelt eu senere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemesis88 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 ser at du ikke svarer på mitt spørsmål. så spør igjen. hehe Hvordan er bilens tekniske stand? Noen feil som må utbedres før en eventuelt eu senere ? eksos lekkasje og bytte fjører da disse er kappet av forige eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalagern Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 hei. jeg har en hilux 1984 modell. 4x4 men, det er ikke skilt på den... har vært skilt på den for cirka 1 år siden og det skal egentlig ikke være noen spesielle feil annet en, lys, tut, bremser bak, og en tennings feil! tennings feilen skal fikses så den går ordentlig. er det et mulig bytte? mvh Ole-Jørgen Kalager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemesis88 Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 hei. jeg har en hilux 1984 modell. 4x4 men, det er ikke skilt på den... har vært skilt på den for cirka 1 år siden og det skal egentlig ikke være noen spesielle feil annet en, lys, tut, bremser bak, og en tennings feil! tennings feilen skal fikses så den går ordentlig. er det et mulig bytte?mvh Ole-Jørgen Kalager kanskje det. kan ikke du sende noen bilder og sånn av den a. nemesis88@hotmail.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalagern Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 jo, det skal jeg få gjort! må bare ta noen først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemesis88 Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 jo, det skal jeg få gjort! må bare ta noen først! den er god. send med et tlf nr åsså da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemesis88 Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 har du tatt noen bilder kalagern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalagern Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 et litt dårlig bilde!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Denna har jeg sett ned mot Dal Var rosa før eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå