Soleim Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30597601Villig til en byttehandel + mellomlegg ? Kommer med ett bud på 160 000 inkl omreg Nei takk fin bil du har! Men det der er for ungdommer.. Er en sort 530DA Touring med minne i seter, soltak og pro-navi som står på ønskelista, og da med km langt under 100K. Haha, var ikke mer enn 1 uke siden jeg så en mann på sikkert 50-60 kjøre en sånn bil Kan jo ikke få alt som står på ønskelista heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Vel, skal ha en 530DAT ! Må jo ikke selge denne bilen for å kjøpe en sånn.. Skal knipse noen interiørbilder i morgen, så hvis ingen interesse i løpet av denne uka så skal ikke bilen annonseres for salg før til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Sikkert verdt det hvis man er ute etter en bil med lite km. men for og se det på en anna måte da, så kjøper jeg heller en bil med mer km, da er den mest sansynlig mer lang kjørt, og ikke bare til og fra butikken. er jo det som sliter på motor`n. Og slite del påkost kommer vel rundt 100-120k. så da renner det på =) men for all del. fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Det var da en merkelig påstand.. Du kjøper altså bil med så høy km som mulig for da har den mest sannsynlig gått på langkjøring og er da mindre slitt enn en annen bil med lav km.? Er det en selvfølge at bilen er småkjørt selv om km. er lav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Salget er nå "satt på is" frem til våren, skulle noen likevel være interessert så kontakt meg gjerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Sikkert verdt det hvis man er ute etter en bil med lite km.men for og se det på en anna måte da, så kjøper jeg heller en bil med mer km, da er den mest sansynlig mer lang kjørt, og ikke bare til og fra butikken. er jo det som sliter på motor`n. Og slite del påkost kommer vel rundt 100-120k. så da renner det på =) men for all del. fin bil Jeg bare MÅÅÅÅ svare på dette.. Faen ass, for en påstand!?? Motoren slites ikke pga kosekjøring hvor det gires hyppig opp og ned, og med langt mere varierende turtall en f.eks ved langkjøring! Ved langkjøring, så holdes motoren innenfor et vist turtall over en lengere periode; og det går så klart mest ut over driverket (motor/gir).. Det som KAN slites ved småkjøring, er jo hyppig inn/ut av bilen (interiøret, dører/hengsler), start stopp, bremsing/akselerering (Clutch, bremser foringer, kuler etc).. Men denne bilen her har fått førsteklasses service, så ikke tenk i de baner Denne er en av landets mest strøkne E39 du finner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå