liffi Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 har da et interiør til overs.. E34 sedan. elektriske fremseter å nedfellbare bakseter å dørpaneler! Fører setet er desverre gåent. seteryggen går ikke ann å regulere bakover. bare litt, så stopper den. å el kablene under er bare surr. så i teorien selger jeg et interiør med en stol Den andre stolen fungerer topp ! Interiøret er så der så der. ikke strøkent, men greit hvis noen trenger dele interiør E.L. Interiøret selges komplett !! 2000,- Bilder av dtolene kommer.
liffi Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Ganske hele å fine! kan prøve å legge ut bildet i morgen
liffi Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 2000,- for alt eller bud, grunnet ryggmotoren på førerstol har hengtseg. får ikke lagt inn bilder på bimmers nå.
liffi Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Muligens intrissert, men bor i ålesund. Blir nok dyrt med frakt så langt. grunnet disse veier jo en del!
oleee Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Kunna du sjekket opp frakten da?, om det blir for dyrt, har du mulighet til og møte meg på midten ?
liffi Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 kan sjekke opp frakt i morgen.. halveien? hvor langt er det å kjøre fra nesodden a? koster vell nesten mere i bensin en jeg tjener på dette
Robkill Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 kan sjekke opp frakt i morgen.. halveien? hvor langt er det å kjøre fra nesodden a? koster vell nesten mere i bensin en jeg tjener på dette Halveis blir vel like etter Fagernes, omtrent 4t kjøring.
liffi Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 ja, å med det rimelige bensinforbruket med 540`n .. går jo i minus. haha.
oleee Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 hehe, sjekk ut frakt duda så får du ha i en 518 motor i bmwen så lenge, hehehe!: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå