Rodriguez Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Jeg har nesten alt av deler til E36. Det jeg ikke har er skinninteriør, M styling, og styling generelt. Ellers har jeg alt, er det noe du trenger så ta kontakt! Jeg selger deler billigere en bilopphuggeri! Har også deler til andre biler. Tlf Aleksander 94284011
bcRichard Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Hvor holder du til? Hvor mye skal du ha for komplett m-styling til e36? Pris? Mvh. Richard Bergersen Edit: Svar på pm!
Rodriguez Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Jeg har nesten alt av deler til E36. Det jeg ikke har er skinninteriør, M styling, og styling generelt.
Rodriguez Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 kontakt til lille obc og utetempføler? beklager, det hadde jeg ikke. Har du innstegslister til coupe? Har ikke til coupe, kun til sedan! Holder til i Tromsø!
Rodriguez Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Ja, sku kanskje skrevet det i første post, men tenkte ikke så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå