AlXz Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Fra 91/92 525i e34 sedan med m50. * Ac Kondenser med el.vifte * Ac pumpe * Div slanger/rør 400,- / bud for alt. Fint om det kan hentes i Spydeberg, Østfold. Kan ta det med på strekningen Spydeberg -> Moss -> Arendal -> Grimstad søn/man evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 hvilken stand er kompressor og kondensor i ? har du hatt det på bil selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Satt på bil jeg handlet uten motor. Men lover deg at det var masse gass i systemet, så tett er det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 300 for alt? kan du ta det med mot arendal? jeg holder til i larvik i vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Kan si det som greit dersom ingen byr over innen lørdag? Da kommer jeg nok søndag el mandag, så treffer du meg på veien en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå