bmw520 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Har ikke bil å bytte med.. men har no bilstereo og rc bil og el helier;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Få høre da? Ang. bilstereo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Tja, sender en link til bilstereoforumet med noe http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=14686. Ellers så har jeg en spl 12" sub, 1 Rockford HE sub,2 stk RF 8" P2 subber, 2 stk RE subber, masse tilkoblinger, mulig et par forsterkere, da bl,a en genesis dualmono, og noen cd spillere. Har sikker mer, har så mye liggende at jeg husker vel ikke halvparten en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Hvis du ordner ett komplett anlegg med subber og diverse diskanter og bygger et skikkelig proft og bra anlegg i e28n, så skal du få bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Hehehe, nå er nok ikke bilen verdt den summen av det du forlanger nå gitt sitter ikke med billig skrap jeg skjønner du men bygge anlegg kan jeg hjelpe deg med mye jobb da men........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Hehe , skjønner ;p Men ser helst at noen kjøper den, for må legge i penger til ny bil , som er ferdig og kjørbar ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Den er grei du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkeegeN Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Er den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RockfordF Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 hei kann du fortelle litt om hvor det er rust? bor ikke langt unda og kan ta meg en tur å se på den en dag om den ikke er helt opprusta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Solgt, og vraket nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå