vetu03 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Veldig fornøyd med Castrol Tsw, men har ikke prøvd Agip da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 AGIP?? E46 m3 skal ha castrol TWS olje. (tilegnet spesielt for ///M motorer). Ja, selvsakt. Fordi BMW får betalt av Castrol for å skrive det. Sålenge castrol er et av verdens ledende merker og samtidig at BMW går god for castrol, så er det god nok grunn for meg til å kjøpe tws-///m-olje , til en ///m motor som koster flerfoldige tusen. Jeg antar at BMW valgte hvilket merke de ville samarbeide med. Og jeg antar at BMW valgte et av de beste. Så selvfølgelig går dem god for samarbeidspartnere og det tror jeg de har god grunn til å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 kan du da forklare hvorfor mange gamle BMW motorer høres ut som ett flipperspill med tws olja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 kan du da forklare hvorfor mange gamle BMW motorer høres ut som ett flipperspill med tws olja? Nei, jeg har kun snakket om nyere m-motorer. Ikke sikkert at tws egner seg på alt mulig og det har jeg heller ikke antydet. Jeg svarte på trådstarter. Og det gjelder en e46 m3 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Det er jo veldig viktig å påpeke her at tws oljen ikke er ment til alle bmw motorer, men er ment som et alternativ til bmw sine S- motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 AGIP ? på en BMW M3 !?? Nei for all del, bruk kun Castrol på BMW, uansett M3 eller ikke ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Jeg bruker AGIP RACING 10W/60 på min m3 og min nåværende turbomotor. Veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 AGIP ? på en BMW M3 !?? Nei for all del, bruk kun Castrol på BMW, uansett M3 eller ikke ! hvorfor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Morty, vi er noen idioter som bruker den billige agip olja......! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 jepp.. er nok det. men motorene våres høres nok litt penere ut i gangen da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå