hanskr Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 De gjelder fk Gevindundervogn -Highsport De eg lurte på er korleis veit eg om eg har 97 eller 83 mm abs ring ? å er de forskjell på senkesette te ein 520 kontra ein 540 ? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 De gjelder fk Gevindundervogn -Highsport De eg lurte på er korleis veit eg om eg har 97 eller 83 mm abs ring ? å er de forskjell på senkesette te ein 520 kontra ein 540 ? takk for svar Du må fysisk måle hvilken ABS ring du har. Det er ikke forskjell på settene til E34 annet enn maks tillatt akselvekt som er forskjell på 4 og 6 sylindringer. Du bør også forsikre deg om at selger har dette på lager da FK sliter med å levere sett til E34 for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 De gjelder fk Gevindundervogn -Highsport De eg lurte på er korleis veit eg om eg har 97 eller 83 mm abs ring ? å er de forskjell på senkesette te ein 520 kontra ein 540 ? takk for svar Du må fysisk måle hvilken ABS ring du har. Det er ikke forskjell på settene til E34 annet enn maks tillatt akselvekt som er forskjell på 4 og 6 sylindringer. Du bør også forsikre deg om at selger har dette på lager da FK sliter med å levere sett til E34 for tiden. takker er ein kar her inne som har eit nytt liggande men va til 520 - så satser på att de går da Takk igjenn Remi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå