hanskr Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 De gjelder fk Gevindundervogn -Highsport De eg lurte på er korleis veit eg om eg har 97 eller 83 mm abs ring ? å er de forskjell på senkesette te ein 520 kontra ein 540 ? takk for svar
Remi Berg Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 De gjelder fk Gevindundervogn -Highsport De eg lurte på er korleis veit eg om eg har 97 eller 83 mm abs ring ? å er de forskjell på senkesette te ein 520 kontra ein 540 ? takk for svar Du må fysisk måle hvilken ABS ring du har. Det er ikke forskjell på settene til E34 annet enn maks tillatt akselvekt som er forskjell på 4 og 6 sylindringer. Du bør også forsikre deg om at selger har dette på lager da FK sliter med å levere sett til E34 for tiden.
hanskr Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 De gjelder fk Gevindundervogn -Highsport De eg lurte på er korleis veit eg om eg har 97 eller 83 mm abs ring ? å er de forskjell på senkesette te ein 520 kontra ein 540 ? takk for svar Du må fysisk måle hvilken ABS ring du har. Det er ikke forskjell på settene til E34 annet enn maks tillatt akselvekt som er forskjell på 4 og 6 sylindringer. Du bør også forsikre deg om at selger har dette på lager da FK sliter med å levere sett til E34 for tiden. takker er ein kar her inne som har eit nytt liggande men va til 520 - så satser på att de går da Takk igjenn Remi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå