christer1234 Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 er jo en fordel å vite hva man kjøper? Når du sier at det bare er "tur og kjør" så har det noe å si om du "bommer litt" på et innsug her og der.. Når du skal selge noe så er korrekt info det som er viktigst. Så kom med rett info før du selger noe, så slipper du masse korreksjoner fra folk. Lykke til med salg.
Lamek Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Wg er ekstern om du klarer å lese.. Det kommer vell litt an på det ve.. De dysene klarer nok mer enn 200.. Mulig innsuget ikke passer. Det har vell ikke noe og si. Men trur du begynner og gå litt offtopic. Hvis du bare skal klage så kan du reise hjem te mordi og klaga! Det er en salgstråd. Ikke en tråd som du skal syte over at jeg bomma på et innsug.. Osv. Er du ikke intr så hold heller kjeften din lukket! Tipper det blir mange som vil kjøpe motor av deg når du har en sånn holdning.. Mye av det i anonnsen din stemmer ikke,, Innsug passer ikke. Dysene holder ikke særlig mye over 200hk. Tut og kjør er det heller ikke da det verken følger med sprut eller tenning som holder ti overlading... Står ikke hvor mye som er tatt av stempler og om der er cat stempler du har brukt.. Hvilken toppakning ha du montert? Turbogrenrør? Pakninger til det? osv osv..
///m-power91 Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 neinei, solgt blir det uansett.. greit nok at innsuget ikke passer, men det innsuget som sitter der pr dags dato er 2,7 innsug, å jeg mener det ikke er likt som 2,5 greit 2,8 innsuget ikke passer, gir meg der. det går helt fint og kjøre på chippa 2,5 hjerne. jeg hadde en 325 turbo en gang med org innmat org tenning og en litt tjukkere toppakning. det fungerte helt fint. å jeg sier ikke det sitter 4-500hk der nå. jeg sier at turbo osv er god for det. selvfølgelig må du gjøre mer med motoren hvis du skal ha så mye hk. å det står at alt følger med så er turbo grenerør og pakninger sitter der og alt sammen. stempla er jeg litt usikker på hvor mye som er dratt av, er ikke jeg som har bygd den. om det er cat stempler eller ikke vet jeg heller ikke desverre.. men uansett, om noen er intr så har jeg bilder men dem kan fåes på tlf. 40602537.
Frode_E30 Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Så denne har altså chippa hjerne siden den er tut å kjør klar? Man må jo rette på slike elendige annonser slik at folk ikke kjøper noe slikt og tror de får en startklar motor!
ehrnst Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 2.7 innsug? Fra 325e da eller? Har samme topp/innsug som b20 den;)
///m-power91 Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 Innsuget på 2,3 og 2.7 er ikke likt nei! Noen som sier det er verdens beste motor eller? Ja, det går ann og kjøre med chippa hjerne uten sprut ve? Det har jeg gjort tideligere hvertfall og det funka jævelig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå