shoetang Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Selger mine BBS felger. De kunne trengt en puss. Håper eg kan få et bud, vet ikke hva pris eg skal ligge de til.
shoetang Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=30310959
Clerion Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 For meg virker prisen LAV. Bør ikke selge så billig. ikke sikker på hva slags felger det er, men verdt mer enn 3500 kr
shoetang Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Oki, men kan jo dele de i tre... En ytterfelg, en innerfelg og en del til å skru på i senter... Men selfølgelig forstår jo at de kansje ikke heter tre delte. Selger da to delte felger:)
shoetang Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Hvis noen kjenner noen som driver med rehabilitering av gamle felger i Bergens området så gi en lyd. Får jeg ikke solgt vil jeg få blåst og lakket de på nytt...
Torek Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Oki, men kan jo dele de i tre...En ytterfelg, en innerfelg og en del til å skru på i senter... Men selfølgelig forstår jo at de kansje ikke heter tre delte. Selger da to delte felger:) BBS RC041 er iallefall 2-delte felger, så hvis du selger de felgene du har lagt ut bilde av så er de 2-delte Har du prøvd å dele dem?
ReiRud Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Kan bekrefte at de er 2-delte, har hatt sånne selv (er kansje de jeg hadde btw ) De kom på en model som kom i limited edition som ble kalt BMW motorsport internasjonal (var e36 325i coupe) hadde alt av m3 utstyr, understell,bremser (muligens gir og diff) ++ men med M50 2,5 er fremdeles int i å kjøpe de, men da må du sende...kan betale på forskudd! pm hvis du er int..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå