Eksos Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Hei,Har nå kjøpt meg ny bil Endelig fikk jeg tilbake 6'eren under panseret igjen, selvom den ikke er stor, og girer av seg selv, er jeg egentlig godt fornøyd med bilen!Bilen har hatt ett hardt liv den siste tiden, og trenger sårt vedlikehold kosmetisk.Slenger ut noen bilder av hvordan den ser ut akkurat nå..Ser greit ut til nå, men her er problemet..Interiøret er ganske "rett" mener iallefall jeg, og ble bra etter en runde med behandling Bildet er ifra når jeg henta den, er ikke like rotete nå!Har fått lakkert litt deler som skal på bilen så snart som mulig, trur den kan bli seendes litt bedre ut Har også clubsport splittere som skal på....Tar nok litt tid til jeg får bilen helt som jeg vil, men tror og håper dette kan være ett greit utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 digger felgene... har de selv på min men er dessverre noe konekjørt.... dvs fortauskanter ++ er de fine på din..? disse går ikke ut på dato utseendemessig hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Felgene er litt bobb-bobb, kunne gjerne ha bytta dem i noen 19 tommere til neste sesong Men er i god stand ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Da er iallefall bakfangeren på.. Venter på ny støtfangerbjelke forran, så får ikke montert den på en stund desverre.. Skifte også olje på motoren idag og M3 list til bagasjeluka er på vei i posten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Fikk utstyrslisten nettop, syns forøvrig det er dåååårlig med tilbakemelding her Har diverse utstyr som tydeligvis er ettermontert, avtagbart hengerfeste blandt annet Vehicle informationVIN long WBAAM11020JM85973 Type code AM11 Type 320I (EUR) Dev. series E46 (4) Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52/TU Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox AUT Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. date 1999-09-21 Order options No. Description 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 256 SPORT-/MF-STEERING WHEEL/CRUISE CONTROL 279 LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 45 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 662 RADIO BMW BUSINESS CD 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 550 ON-BOARD COMPUTER 832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Kommer til å bli en fin bil ditte Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Selvfølgelig følger vi med Ser ut som et bra utgangspunkt til en bra bil det her Selger du e36 da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Bilen så veldig bra ut, til tross for defektene som du retter opp i fortløpende! Deilig med litt nyere bil tenker jeg? Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Sjefsbil, skulla gjærne hatt den sjøl om den gira sjøl:p tror du får til denne også slik som E36en, kor du fikk utstyrsliste ifra?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Dette blir nok en bra bil! Felgene er greie, men syns de er overalt på E46. Kanskje bare meg, men jeg ville bytta fort som juling ;P Bilder av framfangeren montert er å se fram til! kor du fikk utstyrsliste ifra?) Egen utstyrsliste-tråd. Les førsteposten av admin, så du ikke feilposter som mange andre gjør. Spesifiser om det er Regnr, eller chassinr du legger ut! Kan ta litt tid før du får den, men du får den uansett! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=157483 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Alltid like spennende og lese om dine biler, så her skal det og følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Sjefsbil, skulla gjærne hatt den sjøl om den gira sjøl:p tror du får til denne også slik som E36en, kor du fikk utstyrsliste ifra?) kjøpe min?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Dette blir nok en bra bil! Felgene er greie, men syns de er overalt på E46. Kanskje bare meg, men jeg ville bytta fort som juling ;PBilder av framfangeren montert er å se fram til! kor du fikk utstyrsliste ifra?) Egen utstyrsliste-tråd. Les førsteposten av admin, så du ikke feilposter som mange andre gjør. Spesifiser om det er Regnr, eller chassinr du legger ut! Kan ta litt tid før du får den, men du får den uansett! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=157483 Hmm, e sendte han det får vel 6 mnd siden å fikk i retur at han hadde slutta med d-_- feil fyr da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå