Eksos Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 Tråd på E60'en http://bimmers.no/topic/793062-min-mystic-bl%C3%A5-e60/ Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2014 Driver forøvrig å lufter salg, da jeg ser for meg at nyebilen blir godkjent ganske snart Om noen er interessert i en temmelig bra E46 er det bare å si ifra! Det største problemet med bilen er den overflaterusten... Førerstolen er også noe slitt, selv om der ikke er hull... Trenger nye klosser bak, ellers skal den være temmelig bra mekanisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 (endret) Får spørre her, siden mange sikkert følger mer med på finn enn meg! Er aldri på finn, fristelsene blir for store... Hvor mye kan jeg forvente å få for denne? Mye nytt i understellet, ganske clean look, det viktigste utstyret, samt skikkelige hjul... Forventer ikke gull og grønne skoger, for den har jo noen år på baken, og dermed også sine feil som burde utbedres, spesielt overflaterust Bare sommerhjula kan jeg fort få 10k for, så det er nesten slik det lønner seg å selge den uten sommerfelger? Slik ser bilen ut med vinterhjula på : Endret Januar 7, 2015 av Eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 30 000-45 000 tenkte jeg hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 Bilen ble solgt for litt siden... Et stort savn på en måte, da den har vert i familien en god stund, men samtidig er det godt å være ferdig med dette kapittelet, for å gå videre på neste Om savnet er større enn hva det var med førstebilen? Neeeh... Førstebilen blir stadig undersøkt via tlf 2282 for å finne ut hvem som eier den, og at den fortsatt går igjennom EU-kravene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Mye fikk du for den? skal straks selge min som er ganske så lik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 38 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå