0le.maqnus Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Regner med det blir en bra forandring med annen diff - slik det er nå føles femtegiret omtrent som midt mellom tredje og fjerde på andre biler. Egentlig burde jeg ikke reagere på høyt turtall i siste giret siden jeg er vant til å cruise rundt på 4000 rpm (les MC), men det blir bare for dumt med tanke på forbruk.
0le.maqnus Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Da har jeg kjørt med TDS diff i maange måneder, det fungerer upåklagelig, 2,5 literen har null problemer med å trekke kjerra fremover, selv i relativt bratte oppoverbakker trenger jeg ikke gire ned fra femte. Har ikke merket noe på forbruket, men det har vært såpass forskjellige forhold + vinter at jeg ikke kan si noe konkret. Uansett, vi vet jo allerede at sekseren er ganske tørst, spesielt i kulda =)
BMWE30I Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 æ har en 525 tds diff med sperre, mulig at alle har jeg vet ikke. Holder til i tr.heim:) send pm hvis interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå