lloydsb Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 hei noen som kjenner til eller vet hvem Rogeren på forumet er? skulle hatt taki, han helst via mobil.. han har ikke fått hentet ut en pakke jeg har sendt til han. Så noen som har mobilnummert hans? han er ifra Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Jeg kjenner han ikke men har handlet noe greier hos han en gang. Trivelig fyr! Uansett, jeg fant en annonse han har lagt ut på lokale bmwccn forumet: http://bmwcch.diskusjoner.com/s-94-pass ... rum=bmwcch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 du har ikke nummert evt vet hva han heter? eller fra noen gamle annonser ellernoe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Nummeret står nederst i den annonsen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 hehe, så det nå sry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå