JonasD Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Drittttttøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Alt er godkjent, bilen er godkjent med omtrent slike 17" bare ikke såå gale men da var jo høyda litt annerledes kan du si Går jo ikke an å få godkjent bilen sin i nærheten av den høyda man vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Shiiit! denne var jo DØDSFIN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Går jo ikke an å få godkjent bilen sin i nærheten av den høyda man vil ha Det er ikke tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Nice den er Rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 fin bil, som alltid ståle. mine favoritt hjul som du har hatt må være di alpina hjula som stod på en liten stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Meget clean bil må jeg si! Men hjulene ser ikke bra ut. For smale dekk og for mye spacere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Hjula så pene ut fordi de sitter på akkurat den her bilen, men har sett bedre kombinasjoner Flott E30 Ståle! Som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Kudos for hjulvalget! Innertier i mine øyne. Forfriskende å slippe å se RS, LeMans e.l selv om det er råe hjul det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Nydelige bil,men likte bedre Hartge hjulene du hadde før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 ikke noe å si på bilen for den er nydelig men syns du velger styggere og styggere felger hver gang du skifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Rått interiør og! er det trekt om på ny eller? Ingenting slår de gamle Hartge hjula dine nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Kul bil Ståle. Nå må du ikke miste fokus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Kristian: sant, savner dem KingB: ja jo, men hver sin stil T.Thøgersen: sant, jeg er egentlig mer opptatt av å ha noe ikke alle andre har , prøve hvertfall, så derfor jeg handla disse hjula også, men de ble ikke fullt så bra på bilen som jeg hadde håpet men men E30 tic; ja du sier noe , men det skal ta seg opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Tommyf: ja, enig, det må bli bedre igjen:) og det skal det bli også, bare vent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå