Chad Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Når jeg ser på prosjekter og lignende av folk som har lagt tråder, kan jeg ikke se bildene, de bare står å loader og plutselig er de gone, har siste update av java, noen som har peiling ? Har lagt merke til at andre har kommentert bildene, så det er ikke trådlager som har noen feil med bildene.. Vet det er feil forum, men er ikke noen forum som passer til denne posten her:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Bildeserveren er nok nede, flere som ikke får se bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Ah ok.. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Er sånn altfor ofte, går det ikke ann å fikse det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 det blir vell litt sånn siden forumet er gratis.. koster en del med sjikkelig server vill jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hvis alle trykker på donasjonsknappen øverst til venstre på sia så blir det kanskje bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 ....idag er det vell sånn at vist du slipper å betale, så er det få sjæler som spytter inn penger på slikt dessverre (inkludert meg selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Ja få dette til betalings forum, min 200,-kr i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Ja få dette til betalings forum, min 200,-kr i året. Enig! 200,- er noe alle kan spytte inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Enig! Så masse tid eg bruka innpå her, kan eg lett betale for det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Da har jeg donert litt ihvertfall.... Får håpe bildene begynner å komme litt tilbake snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Donere er ikke noe vits, Gunnar er jo her inne 1-2 ganger i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Skulle jo sagt det litt før! Prøvd å sende PM til han for å hørre hva pengene går til, får se om han Svarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Gunnar var da online for ikke lenge siden, så han er nok innom Om en liten slant pr aktive medlem hjelper på for å opprettholde sikkelig standard så er jo det noe vi kan bidra med Eller kanskje flere sponsorer på banen..? EDIT: Her er forklaringen viewtopic.php?f=9&t=200444 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå