Mikael Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hei! Vurderer å bygge om midtkonsollen på 740'n, og bygge om til 16:9 navigasjon. Pr i dag er det ingen navigasjonsenhet, kun org kjørekomputer, cd-veksler og kassett-spiller.. Er det noen som har gjort dette før, og vet sånn noenlunde hva jeg bør huske på? Evt, er det noe vits i det hele tatt og bygge om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Les litt i tråden min. Jeg har ettermontert navi og 16:9 skjerm. Ligger også en link til monteringsanvisning der, og div. annen info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Takk, den kan nok bli nyttig ja! Überstrøken 7'er du har! Når du bestilte ettermonteringssettet, hvilken pris havnet du på da, uten skjerm navicomputer og radio? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Havnet på 99euro + 25euro i frakt ferdig levert til Norge fra tyskland på 7dager, ca 1000kr. Denne: http://www.ebay.de/itm/Nachrustsatz-Nav ... 519aaa996d Eller denne: http://www.ebay.de/itm/Nachrustsatz-Nav ... 35b4150f81 Samme settet. Inneholder alt du trenger av monteringsdeler. Kjøp deg en bm54 radio hvis du kommer over det, ikke bm24. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starway Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Hei Det kabelsettet du bestilte fra Tyskland , er det i fra skjerm/spiller foran og helt bak i bagasjerommet?Passer dette på den skjermen som 4.3 tommer? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Ja settet inneholder absolutt alt du trenger av monteringsdeler og kabler. Det du trenger i tillegg er monitor, navikomputer ( nb! Mk3 eller mk4) og radio (bm24 eller bm54). Anbefaler også videomodul, men den er ikke nødvendig for å få dette til å fungere. Og ja, du kan bruke en 4:3 monitor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Ja settet inneholder absolutt alt du trenger av monteringsdeler og kabler. Det du trenger i tillegg er monitor, navikomputer ( nb! Mk3 eller mk4) og radio (bm24 eller bm54). Anbefaler også videomodul, men den er ikke nødvendig for å få dette til å fungere. Og ja, du kan bruke en 4:3 monitor Siden jeg har liten erfaring med navigerings-systemet, må jeg nok bare spørre hva som er forskjellen på navikomputer mk3 og mk4, samt radio bm24 og bm54? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Søk litt rundt på ebay.de etter "bmw mk3", "bmw mk4", "bm24" og "bm54", så ser du forkjellene. Mk4 er nyere enn mk3 selvfølgelig og er dvd basert i forhold til mk3 som er cd. Bm54 er nyere enn bm24. Det finnes 2 typer av bm54. En med runde pinner i tikoblingskontakten og en med flate pinner. Ettermonteringsettet for navi er beregnet for radioer med runde pinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Søk litt rundt på ebay.de etter "bmw mk3", "bmw mk4", "bm24" og "bm54", så ser du forkjellene. Mk4 er nyere enn mk3 selvfølgelig og er dvd basert i forhold til mk3 som er cd. Bm54 er nyere enn bm24. Det finnes 2 typer av bm54. En med runde pinner i tikoblingskontakten og en med flate pinner. Ettermonteringsettet for navi er beregnet for radioer med runde pinner. Tusen takk for svar, skal ikke se bort i fra at jeg ble litt klokere nå! Da er det bare å vente på at auksjonstiden går ut, såpass at jeg får bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Glemte å nevne at du trenger en sånn i tillegg: http://www.ebay.de/itm/Getrankehalter-R ... _712wt_689 Det følger med en i ettermonteringssettet, men den er beregnet til facelift biler. Eneste forskjellen er innfestningen til knappene i underkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starway Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Hei er det noen som har ramme til 4:3 monitor i mørkt treverk til salgs? Til en E38 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Jeg har i nussbaum som det heter på tysk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Da var ettermonteringsettet bestilt, 103 euro kom det på + frakt. Så da er det bare å finne og bestille resten, sånn sakte men sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå