LarsBMW Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hva er forbruket av bensin på en slik? Gjerne blanda, by og langkjøring tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 gjennomsnittet lå på rundt 1-1,2 når jeg kjørte 735ia. med mange nedgiringer! hehe:D Så er ikke så altfor gale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Lurer du på bensin forbruket på en syv serie så burde du igrunn vurdere å kjøpe deg noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 jeg kjørte min 88 mod 735ia fra Halden til Rørvik i nordtrøndelag , ca 92 mil, bilen var rimelig full av bagasje.....målte den til 1,01 på mila, de bruker ikke så mye som man skulle tro Kan legge til at det ikke bare var pen kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Høres slettes ikke ille ut Har en Pontiac Trans Am også så er litt greit at hverdagsbilen ikke tar helt av med forbruket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Kan tenke meg at bykjøring med lett fot gir 1.2-1,3 på bykjøring, klarte å få min ned på 0,8 på landeveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Min 635 bruker mot 1,5 på bykjøring, med køer og slikt, og på langturer og pen kjøring så får jeg 0,75 på mila, så blanda blir i overkant av 1 - 1,2, noe som stemmer med triptelleren hver gang jeg fyller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Overraskende lavt forbruk. Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå