KalMar Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Kan få med foringene og innfestningene for 1300 + frakt. Altså, staget, foringene og innfestningene.
Laudrup Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Kjøpte du foringene med staget, eller er de orginal bmw? Tenkte litt på å bruke polyforingene mine, men der er omkretsen ca 6-7mm mindre og det kan bli knepent..
KalMar Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Kjøpte du foringene med staget, eller er de orginal bmw? Tenkte litt på å bruke polyforingene mine, men der er omkretsen ca 6-7mm mindre og det kan bli knepent.. Kjøpte foringene med staget. Du får nok ikke disse som original bmw siden det er alpina sitt stag, med alpina dimensjon.
Laudrup Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Kjøpte du foringene med staget, eller er de orginal bmw? Tenkte litt på å bruke polyforingene mine, men der er omkretsen ca 6-7mm mindre og det kan bli knepent.. Kjøpte foringene med staget. Du får nok ikke disse som original bmw siden det er alpina sitt stag, med alpina dimensjon. Ja. Jeg byr deg 1400 ink. frakt for kyllingbeina og alt sammen
KalMar Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Ja. Jeg byr deg 1400 ink. frakt for kyllingbeina og alt sammen Hmm.. jeg må undersøke fraktpris og slikt først da, så kommer jeg tilbake til deg.. Er det greit? Skal prøve å få av staget fra bilen i romjulen, men kan ikke love noe da det er full fart med fam. selskap å slikt..
Laudrup Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Ja. Jeg byr deg 1400 ink. frakt for kyllingbeina og alt sammen Hmm.. jeg må undersøke fraktpris og slikt først da, så kommer jeg tilbake til deg.. Er det greit? Skal prøve å få av staget fra bilen i romjulen, men kan ikke love noe da det er full fart med fam. selskap å slikt.. Det går veldig greit. Blir ikke noe "skruing" på meg i jula heller Send en PM bare du..
KalMar Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Bump. Nye priser igjen, delene må bort så kom med bud. Se side 1 Har også noen flere deler til salgs, olje slanger, 2,5" trykkrør, silicon bøyer, nippler osv. GS perfomance oljefordelingsblokk M20b25 dyser
KalMar Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 800 for demperne...?? 1100 + frakt så er de dine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå