Gå til innhold

Magne's E30 "M3" s38 turbo - 613 whp


magne_
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Nå nermer det seg endelig lakkering! Vist ikke noe kommer i veien (det gjør det jo nesten alltid) så er den lakka om en god uke :D

Bilen er helt klar for filler nå, så blir å tape inn og gjøre klar for at den får filler på tirsdag! Har bare noen dårlige bilder av bilen, var mye støv i verkstedet..

2012-04-08163246.jpg

2012-04-08163257.jpg

Gikk litt lei av å pusse, så prøvemonterte fremfangeren for å få motivasjon:

2012-03-29191053.jpg

E46'n begynner å bli bra nå! Har fått på noen greie felger samt coilovers.. Må ha nytt panser til den, men vil ikke prioritere det nå :P

2012-04-08135531.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få spør hvilken fargekode det er på caddyen? E30'en kommer til å bli bra!!

Caddyen har en variant av Avus blå :) Synes det er veldig pen effekt i den lakken..

Har sett gjennom sidene her, virker som et grundig prosjekt :) Dette blir meget bra! :D Fargevalget kommer til å passe bilen, ingen tvil :)

Takk for det :) Jeg vil gjøre ting såpass grundig, at jeg er fornøyd selv etterpå.. Planlegger å ha denne bilen lenge, så da vil jeg ha minst mulig jeg angrer på at jeg ikke gjorde annerledes. Er mye arbeid å gjøre noe 2 ganger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å fikle litt med det ene av di 3 ledningsnetta jeg har liggende. Dette nettet skal være det som stod orginalt i m3'n. Det ledningsnettet som er org til bilen, har veldig mye ekstrautstyr, som jeg aldri skal ha i bilen! Og det er i tillegg klippet mye i, så er liten vits å bruke det.. Men må ha opplegget til el vinduer, samt muligens noen andre småting fra dette nettet!

Utgangspunktet:

2012-04-09194404.jpg

Fikk vikla det fraverandre, og klippet bort det som jeg helt garantert ikke trenger:

2012-04-09201524.jpg

Dette er hovedgrunnen til at jeg ikke tar utgangspunkt i dette ledningsnettet:

2012-04-09201604.jpg

Kan det stemme at det er ett av disse releene som er til el vinduer?

2012-04-09201830.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to! :D

Jeg får følge ledningene fra det andre releet, og se om det muligens kan være til vinduene.. Er jo også fare for at det har blitt klippet bort, men hadde vært greit å sluppet å lage alt nytt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått prøvelakka på en sag i dag faktiskt, og jeg er veldig fornøyd med den nye fargen.. Har etter hvert brukt mye tid på fargevalg :P

Viser selvfølgelig dårlig på bildene, men den nye fargen er litt mørkere, og litt mer blå en den som er på caddyen min..

2012-04-14005120.jpg

2012-04-14005302.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke lakkering i dag alikevell, pga veldig mye regn på starten av dagen.. Er avhengig av fint vær for å kunne flytte bilen. Men klarnet opp etterhvert, så nå er bilen helt klar til å bli lakket i morgen! :D

Her på vei inn i lakkhallen:

2012-04-14182855.jpg

Kommer seg dette.

Går ut ifra at du polerer sagen etter hver gang du bruker den???

Det lille releet er til kupebelysning btw.

Takk! Hehe, ja det er en selvfølge! ;) Men tviler på at den kommer til å bli brukt så mye fremover :P

Flott at du sier fra om releet! ;) Jeg tror bare jeg kaster hele rælet..

ser bra ut! men er du ikke redd for at det slår seg når du helsveiser så mye?

Jo, derfor så har jeg aldri sveiset for mye på en plass! Har også brukt blåsepistolen aktivt.. Har kontrollmålt diverse med en annen e30 som står i samme skrulokale, som også er helt ribba. Har ikke funnet noen skeivheter, men det vil vell viste seg når alle detaljene blir montert.. Men helt ærlig så tviler jeg på at jeg hadde klart å trekt noe merkbart i vanger, kanaler eller tak kun pga spenningene i tynnplatene :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...